;
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • RSS
چهارشنبه 5 مهر 1402
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
بنکر | Banker
  • صفحه اصلی
    • اخبار روز
    • طلا و ارز
    • گزارش روز
    • اقتصاد
    • دیگه چه خبر ؟
    • بنکر پلاس
    • یادداشت
    • کافه بانک
    • تاریخ و اقتصاد
    • قانون بانکداری
    • آموزش بانکداری
  • ویژه بنکر
  • بانکداری
    • نرخ سود
    • نرخ سهام
    • شعب بانک ها
    • تماس با بانک ها
    • استخدام در بانک ها
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • بانکداری الکترونیک
    • دریافت شماره شبا بانک ها
    • خدمات الکترونیکی بانک ها
    • بانکداری اینترنتی
  • اقتصاد
  • صفحه اصلی
    • اخبار روز
    • طلا و ارز
    • گزارش روز
    • اقتصاد
    • دیگه چه خبر ؟
    • بنکر پلاس
    • یادداشت
    • کافه بانک
    • تاریخ و اقتصاد
    • قانون بانکداری
    • آموزش بانکداری
  • ویژه بنکر
  • بانکداری
    • نرخ سود
    • نرخ سهام
    • شعب بانک ها
    • تماس با بانک ها
    • استخدام در بانک ها
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • بانکداری الکترونیک
    • دریافت شماره شبا بانک ها
    • خدمات الکترونیکی بانک ها
    • بانکداری اینترنتی
  • اقتصاد
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
بنکر | Banker
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

دیجیتال مارکتینگ؛ و لزوم وجود آن در بازار مالی

18 آذر 1398
در اخبار روز
A A
0

در دنیای امروز مردم با وجود گوشی‌های هوشمند از همیشه بیشتر با دنیای اینترنت تعامل داشته و زمان زیادی از خود را در روز در فضاهای مجازی می‌گذرانند. به همین دلیل، در دنیای امروزی با در نظر گرفتن شرایط فعلی ما استفاده از بازاریابی سنتی برای جذب مخاطب فایده چندانی نخواهد داشت. بازاریابی دیجیتال؛ پاسخی است که افراد با توجه به شرایطی که به وجود آمده است به آن رسیده‌اند. بازاریابی دیجیتال در اصل نسل جدیدی از بازاریابی است که با در نظر گرفتن شرایط و تکنولوژی‌های روز؛ تبلیغات مورد نظر را به صورت موثرتری پیش می‌برد.

بازاریابی دیجیتال چیست؟

قطعا کلمه بازاریابی در طول عمرتان چندباری به گوشتان خورده است و آگاه هستید که هر کسب‌وکاری برای پیشرفت و ترقی خود احتیاج دارد تا با استفاده از فنون مختلف بازاریابی به کسب‌وکار خود رونق بدهد. در عصر حاضر؛ حضور پررنگ اینترنت در زندگی روزانه ما باعث شده است تا بازاریابی سنتی دیگر مانند گذشته کارآمد و موثر نباشد. دلیل این امر این است که وجود اینترنت در زندگی روزانه مردم باعث شده است تا بتوان از این بستر برای بازاریابی خدمات و محصولات مختلف بهره بیشتری برد. در اصل؛ فضای اینترنت برای  تجارت‌ها این امکان را به‌وجود آورده است تا بازاریابان بتوانند با صرف هزینه‎‌ و زمانی بسیار کمتر خود را به طیف وسیعی از مشتریان احتمالی وصل کنند و در جهت پیشرفت و رشد تجارت خود قدم بردارند. این فرصت به وجود آمده در بستر اینترنت باعث آفریده شدن نسل تازه ای از بازاریابی با نام بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ(Digital Marketing) شده است که به واسطه آن از اینترنت به عنوان وسیله ای در راستای ایجاد ارتباط بین صاحبان کسب‌وکار و مشتریان احتمالی استفاده کرده و تجارت خود را توسعه می‌ دهند.

 

چرا به بازاریابی دیجیتال احتیاج دارید؟

با مواردی که ذکر کردیم، حتما متوجه شده‌اید که بازاریابی دیجیتال اصلی جدایی‌ناپذیر برای پیشرفت و ترقی کسب و کارهای آنلاین بوده و اگر به توسعه تجارت خود فکر می کنید باید بازاریابی دیجیتال را جدی بگیرید. اما اگر دلایل ذکر شده در بالا مجاب کننده نبود که چرا بازاریابی دیجیتال این روزها به عنصری جدا نشدنی از کسب و کارها تبدیل شده است؛ در ادامه دلایل دیگری را برای شما مطرح خواهیم کرد.

  1. هزینه پایین

اولین مساله ای که می تواند دلیلی بر برتری بازاریابی دیجیتال بر سنتی باشد، این مطلب است که بازاریابی دیجیتال روشی بسیار ارزان تر نسبت به روش های دیگر بازاریابی است. برای مثال در بازاریابی سنتی شاید شما مجبور باشید هزینه بسیاری را صرف چاپ، اجاره بیلبورد و … بکنید که در صورت استفاده شما از روش بازاریابی دیجیتال اکثر هزینه های اضافی شما حذف خواهد.

 

  1. جذب راحت کاربران هدف

امروزه حضور نام ها و برندهای بزرگ در فضای اینترنت و سرویس دهی این برندها به مشتریان باعث شده است تعداد زیادی از مردم در فضای مجازی حضور داشته باشند و حتی فرآیند خرید خدمات یا کالای خود را نیز از طریق بستر اینترنت انجام دهند. این مساله فرصتی طلایی برای تجارت ها ایجاد کرده است تا با حضور در دنیای اینترنت خود را در معرض دید مخاطبان مد نظر خود قرار داده و آنها را به سمت تجارت و کسب و کار خود جذب کنند.

3-امکان تعامل راحت با مشتریان

لطف وجود شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام باعث شده است تا تعامل کردن با مشتری همانند گذشته سخت و وقت گیر نباشد. تبلیغات اینترنتی به شما و کسب و کارتان کمک می کند بتوانید راحت تر از همیشه با مخاطب خود تعامل داشته باشید و چه صاحب کسب و کار بزرگ باشید چه کسب و کار کوچک این مساله به صورت مستقیم روی پیشرفت کسب و کارتان تاثیرگذار است. تعامل با مشتری باعث این است تا بتوانید نیازهای اصلی آنها را کشف کرده و در مراجل بعدی کارتان برای آنها راه حل ارائه کنید.

 

  1. انعطاف پذیری بالا

خطای انسانی یکی از مشکلاتی است که همه ما در کار با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم. یکی از ایرادات بزرگ بازاریابی سنتی این است که در صورت بروز اشتباه در یکی از مراجل بازاریابی امکان اصلاح اشتباه وجود ندارد یا در صورت وجود این امکان احتیاج به هزینه بالایی دارد. اما در تبلیغات آنلاین اشتباهات به راحتی قابل پیگیری و اندازه گیری هستند. این ویژگی باعث می شود بتوانیم بازاریابی دیجیتال را انعطاف پذیر بدانیم .

چرا شرکت های مالی باید در فضای اینترنت فعالیت داشته باشند ؟

اگر 4 دلیل ذکر شده در بالا به اندازه کافی مجاب کننده نبود که چرا به عنوان یک شرکت مالی باید از بازاریابی دیجیتال استفاده کنید و در شبکه های اجتماعی حضور فعال داشته باشید؛ شاید این مورد برای شما به اندازه کافی راضی کننده باشد.

دلیل اصلی که شما به عنوان صاحبان کسب و کار باید در فضای مجازی حضور داشته باشید این است که مشتریان احتمالی، مشتریان نهایی و از همه مهمتر رقیبان شما در این فضا حضور دارند و در حال فعالیت هستند. حضور گسترده مردم در اینترنت باعث شده است تا شرکت های زیادی به دیجیتال کردن کسب و کارشان فکر بکنند، و رقیبان شما نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اینکه امروزه همه در حال استفاده کردن از اینترنت هستند و چه مردم عادی و چه کسب و کارها از فضاهای مجازی برای انجام کارهای روزمره خود استفاده می‌کننداصلی‌ترین دلیل است که چرا باید از تبلیغات آنلاین استفاده کنید. زیرا در صورت روی نیاوردن به بازاریابی دیجیتال در نهایت از قافله عقب می مانید و سرنوشت کسب و کارتان محکوم به نابودی است.

لیمیتلس؛ ارائه دهنده خدمات تخصصی بازاریابی دیجیتال بورس، بانک و بیمه

آژانس دیجیتال مارکتینگ لیمیتلس با هدف ایجاد اعتبار برای برندها با استفاده از تبلیغات موثر تاسیس شده است، لیمیتلس با این باور شکل گرفته است که هیچ محدودیت نمی‌تواند جلوی رشد و ترقی کسی شود و بر  همین اعتقاد به صورت  خستگی ناپذیر، با انرژی نامحدود در حال فعالیت است.

این شرکتبه عنوان یکی از اولین شرکت های تبلیغات دیجیتال به صورت تخصصی در حوزه بورس، بانک و بیمه؛ آماده خدمت رسانی به تمامی شرکت های مالی در حوزه های ذکر شده است. لیمیتلس یک شرکت دیجیتال مارکتینگ داده محور است که با تحلیل اطلاعات و به کمک الگوریتم‌ها و ابزارهای بخصوص روند رشد کسب‌وکار دیجیتال شما را سرعت می‌بخشد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ لیمیتلس با تجربه همکاری با بیش از 70 برند بزرگ داخلی  و بین المللی افزایش نرخ بازگشت را برای مشتریان خود تضمین کرده و این اطمینان را به مخاطبین خود می‌دهد که با ایجاد تبلیغات اینترنتی موثر و کارآمد در فضای آنلاین رشد و پیشرفت حتمی تجارت خود را مشاهده خواهند کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بازاریابی دیجیتال و دریافت مشاوره رایگان در حیطه بازاریابی دیجیتال کسب و کار خود می‌توانید به وبسایتلیمیتلس مراجعه فرمایید.

برچسب ها: دیجیتال مارکتینگلیمیتلساینترنتبازار مالی
توئیت1اشتراک گذاری1اشتراک گذاریاشتراک گذاریارسالارسال

اخبارمرتبط

بانکداری

بدون محدودیت بانکداری کنید

اخبار روز

هشدار همتی؛ صیانت نکنید

ویژه بنکر

بانکداری با اینترنت 5G

بارگذاری بیشتر
پست‌ بعدی

حمایت گروه مالی گردشگری از کاروانسرای وکیل

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

  • ۲ سامانه جدید در شبکه بانکی راه‌اندازی می‌شود
  • شرایط افزایش سرمایه بانک‌ها مشخص شد
  • سرمایه گذاران طلا شوکه شدند!
  • ممنوعیت سرمایه گذاری بانک‌ها از سپرده‌های مردم
  • سود بانکی بگیریم یا بیمه زندگی بخریم؟
  • آمارهای اعجاب‌انگیز
  • فعالیت‎ بانک ها محدود می شود
  • وضعیت نرخ ارز و تورم تا پایان سال
  • با “سیبانک” غیرحضوری بانکداری کن
  • بانک سینا ۸۸۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه پرداخت کرد
  • رشد ارائه خدمات ارزی بانک کشاورزی
  • بیشترین تورم بخش های اقتصادی ایران
  • دلار به بالاترین حد خود رسید
  • اگر دلار آمریکا سقوط کند چه اتفاقی می‌افتد؟
  • کدام بانک ها حذف می شوند؟

پیشنهاد بنکر

جهان بدهکارتر شد

جهان بدهکارتر شد

کدام بانک بهتر است ؟

سود بانکی بگیریم یا بیمه زندگی بخریم؟

ورود NFTها به شبکه بیت کوین

پروژه‌های NFT بی ارزش شدند

اخبار پربازدید

  • پشت‌پرده حذف بانک‌های بد

    کدام بانک ها حذف می شوند؟

    36 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 14 توئیت 9
  • بانک هایی با بیشترین و کمترین سپرده پذیری

    86 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 34 توئیت 22
  • ایرانی‌ها با چقدر پول احساس خوشبختی می‌کنند؟

    23 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 9 توئیت 6
  • دریافت شماره شبا همه بانک ها

    291 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 116 توئیت 73
  • فعالیت‎ بانک ها محدود می شود

    7 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 3 توئیت 2

دسته‌ها

  • بانکداری
  • بنکر پلاس
  • طلا و ارز
  • وام
  • یادداشت
  • اقتصاد
  • ارز دیجیتال
  • دیگه چه خبر ؟
  • تاریخ و اقتصاد
  • کافه بانک
  • نگاه بنکر
  • چهره های ماندگار
  • قانون بانکداری
  • آموزش بانکداری
  • بانکداری الکترونیک
  • گزارش روز
  • استخدام در بانک ها
  • اخبار روز
  • صرافی
  • ویژه بنکر
  • خدمات آنی

تازه ترین اخبار

سرنوشت هشدار به بانك‌های ناتراز

۲ سامانه جدید در شبکه بانکی راه‌اندازی می‌شود

تورم صعودی ايران

شرایط افزایش سرمایه بانک‌ها مشخص شد

نقل و نشر مطالب با ذکر نام بنکر به مطالب بلامانع است.
کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به بانکداران 24 می باشد

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • ویژه بنکر
  • اخبار روز
  • بانکداری
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • دریافت شماره شبا
  • دیگه چه خبر ؟
  • تاریخ و اقتصاد
  • استخدام در بانک ها
  • اقتصاد

نقل و نشر مطالب با ذکر نام بنکر به مطالب بلامانع است. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به بانکداران 24 می باشد