بنکر | Banker
پنج‌شنبه 8 خرداد 1404
  • خانه
    • اخبار روز
    • طلا و ارز
    • گزارش روز
    • اقتصاد و بیمه
    • دیگه چه خبر ؟
    • بنکر پلاس
    • یادداشت
    • نگاه بنکر
    • کافه بانک
    • خودرو
    • تاریخ و اقتصاد
    • قانون بانکداری
    • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ویژه بنکر
  • بانکداری
    • نرخ سود
    • نرخ سهام
    • شعب بانک ها
    • تماس با بانک ها
    • استخدام در بانک
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • بانکداری اینترنتی
    • بانکداری الکترونیک
    • خدمات الکترونیکی بانک ها
    • دریافت شماره شبا بانک ها
  • اقتصاد و بیمه
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • RSS
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
    • اخبار روز
    • طلا و ارز
    • گزارش روز
    • اقتصاد و بیمه
    • دیگه چه خبر ؟
    • بنکر پلاس
    • یادداشت
    • نگاه بنکر
    • کافه بانک
    • خودرو
    • تاریخ و اقتصاد
    • قانون بانکداری
    • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ویژه بنکر
  • بانکداری
    • نرخ سود
    • نرخ سهام
    • شعب بانک ها
    • تماس با بانک ها
    • استخدام در بانک
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • بانکداری اینترنتی
    • بانکداری الکترونیک
    • خدمات الکترونیکی بانک ها
    • دریافت شماره شبا بانک ها
  • اقتصاد و بیمه
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
بنکر | Banker
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

اقدامات بانک رفاه شایسته قدردانی است

9 بهمن 1400
در بانکداری

به گزارش بنکر (Banker)، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر میرهاشم موسوی با بیان این مطلب در سومین نشست هم اندیشی – آموزشی مدیران صف و ستاد بانک رفاه کارگران در سال 1400 افزود: بنگاه های اقتصادی نباید مسائل را صرفاً از جنبه مادی نگاه کنند و ضرورت دارد که جنبه اجتماعی مسائل را نیز مورد توجه داشته باشند و در حوزه مسئولیت های اجتماعی بتوانند به ایفای نقش مؤثر بپردازند، امری که به نحو احسن در بانک رفاه کارگران در سال های اخیر اجرایی شده است.

وی در ادامه افزود: همه ما نسبت به مسائلی که در اجتماع اتفاق می افتد وظایفی داریم و نباید بی تفاوت از کنار آنها بگذریم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بر ضرورت توسعه روحیه عدالت محور تاکید کرد و گفت: اقدامات بانک رفاه در این حوزه نیز به صورت شایسته ای در حال انجام است. از جمله اقدامات این بانک در این حوزه می توان به پرداخت بیش از 500 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد.

به گفته ایشان در اعطای این تسهیلات که به صورت غیر حضوری نیز پرداخت شده است، گام بسیار بلندی توسط این بانک در زمینه عدالت محوری برداشته شده است.

دکتر موسوی ادامه داد: اقدامات بسیار خوبی نیز توسط بانک رفاه در زمینه اعطای تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی انجام شده است که باید بیش از پیش توسعه پیدا کند. 

وی افزود: آرمان نظام مقدس جمهوری اسلامی « عدالت محوری» است و این گونه اقدامات به ما کمک می کند تا در راستای این آرمان گام برداریم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: اگرچه سرمایه بانک به حدود 20 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و کفایت سرمایه بانک را به نحو مؤثری ارتقاء بخشیده است اما درصدد هستیم که سرمایه به 40 هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

دکتر میرهاشم موسوی افزود: درخواست افزایش سرمایه مجدد بانک رفاه را به هیأت مدیره سازمان تامین اجتماعی ارائه کرده ایم و با تصویب آن اقدامات اجرایی در این زمینه آغاز خواهد شد.
دکتر میرهاشم موسوی توسعه همکاری های بین بانک رفاه کارگران و شرکت شستا اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تفاهم نامه ای که در روزهای اخیر بین این شرکت و بانک رفاه امضا شد، شاهد توسعه همکاری های متقابل باشیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: حجم پولی که در هلدینگ  و شرکت های زیر مجموعه شستا جریان دارد بسیار بالا است و باید تبادلات مالی این شرکت ها از طریق بانک رفاه انجام شود.
وی اظهار داشت: ضرورت دارد تا تمام شرکت های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعاملات خود را با بانک رفاه بیش از پیش توسعه دهند و از ظرفیت های مناسب این بانک در تبادلات مالی خود بهره ببرند.

دکتر میرهاشم موسوی تصریح کرد: اگرچه اقدامات بسیار قابل توجهی در سازمان تأمین اجتماعی و بانک رفاه در زمینه توسعه خدمات الکترونیک انجام شده است، اما همچنان باید اقدامات در این حوزه را بیش از پیش توسعه دهیم.

وی افزود : در این راستا ما در سازمان تأمین اجتماعی شعار « تأمین اجتماعی هوشمند» را برگزیده ایم و به دنبال این هستیم تا در ارائه خدمات مربوطه، مداخلات انسانی را به حداقل برسانیم.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد: توسعه خدمات فناورانه و دیجیتال در بانک رفاه کارگران نیز باید تا حدی توسعه پیدا کند که دیگر چیزی به نامه شعبه بانک وجود نداشته باشد.

وی در ادامه به مقوله اعتماد بخشی به مشتریان و امانت داری اشاره کرد و با بیان اینکه بخش مهمی از مشتریان بانک رفاه بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی هستند، تصریح کرد: این قشر عزیز و ارجمند ولی‌نعمت بانک رفاه و صاحب اصلی آن هستند و اقدامات در زمینه اعتماد بخشی به آنان باید در رأس اقدامات بانک قرار داشته باشد.

وی افزود: هرچه در ارائه خدمات به مشتریان به ویژه بازنشستگان بر مبنای شفافیت عمل کنیم می توانیم دستاوردهای مناسب تری را به دست آوریم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به ضرورت ارتقاء سلامت و ثبات در بنگاه های اقتصادی اشاره کرد و گفت: در بانک رفاه کارگران نیز هر چه سلامت و ثبات ارتقاء پیدا کند آثار مثبت اقتصادی و اجتماعی بیشتری به همراه خواهد داشت. وی همچنین به کاهش فاصله صف و ستاد در همه مجموعه های تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی پرداخت و خاطر نشان ساخت: علت بسیاری از شکست های مدیریتی زیاد بودن این فاصله است و تا حد امکان باید فاصله صف و ستاد را کاهش دهیم.

دکتر میرهاشم موسوی در ادامه با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، دستاوردهای سازمان در حوزه ارائه خدمات به مشتریان را برشمرد و افزود: در چهار دهه از عمر انقلاب اقدامات بسیار ارزشمندی انجام شده است که باید این موفقیت ها و دستاوردها را به نحو مطلوبی به مردم اطلاع رسانی کنیم. 

وی افزود: علاوه بر افزایش تعداد افراد تحت پوشش بیمه های تأمین اجتماعی از 20 درصد به 70 درصد، تعداد بیمارستان های ملکی از 18 بیمارستان به 80 بیمارستان  گسترش یافته است که در آن خدمات مناسبی به هموطنان ارائه می شود .

وی در پایان تصریح کرد: توفیقات جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف از جمله در حوزه تأمین اجتماعی در حالی حاصل شده است که کشور در این سال ها درگیر جنگ تحمیلی، تحریم، کودتا و دشمنی های بسیاری از جانب کشورهای سلطه گر بوده است.

در ابتدای این نشست، دکتر للـه گانی  با ارائه گزارشی از عملکرد بانک بیان داشتند: تعامل و همکاری های مناسبی بین بانک و تأمین اجتماعی وجود دارد که این همکاری ها، دستاوردهای خوب و درخشانی به وجود آورده است.

مدیرعامل افزود: باوجود شرایط سخت کرونا، بانک رفاه در بسیاری از بیمارستان های کشور حضور داشته و در راه خدمت رسانی به مردم حتی یک روز هم کار خود را تعطیل نکرد و با تلاش و همت مضاعف همکاران، اهداف بانک نیز محقق شده است. در این همایش نیز، برنامه های سال آینده، چالش ها و فرصت ها مورد بحث و بررسی قرار می گیرد تا بتوانیم با توان بیشتر خدمت رسانی به مشتریان را ادامه دهیم.

دکتر للـه گانی با تقدیر از حمایت مسئولان سازمان تأمین اجتماعی از بانک گفت: به تازگی شاهد افزایش سرمایه بانک بودیم که اگر حمایت و پشتیبانی مدیرعامل محترم سازمان تأمین اجتماعی و مدیران عالی این سازمان نبود این کار بزرگ و فرخنده انجام نمی شد.

دکتر للـه گانی گفت: بانک رفاه در حوزه شفاف سازی رتبه اول شبکه بانکی را کسب کرده است و با طراحی سامانه شفافیت، تمامی فعالیت های بانک کاملاً شفاف سازی می شود و در اختیار مردم قرار می گیرد.

مدیرعامل افزود: کسب رتبه اول در پاسخ گویی به درخواست و شکایات مردم در شبکه بانکی از دیگر افتخارات بانک رفاه است. تلاش می کنیم مدت زمان پاسخ گویی که امسال 9 روز است در سال آینده به 5 روز کاهش دهیم.

دکتر للـه گانی ادامه داد: در راستای تحقق دستورات ریاست جمهوری، بخشنامه پرداخت تسهیلات زیر 100 میلیون تومان به مشتریان بدون نیاز به ضامن بخشنامه ها و به واحدهای اجرایی بانک ابلاغ شد.

مدیرعامل در پایان تأکید کرد: مجموعه بانک همواره خدمت رسانی به سازمان بزرگ تأمین اجتماعی، شرکت های زیر مجموعه و بازنشستگان و مستمری بگیران و تمامی آحاد جامعه را افتخار می دانند و از این به بعد نیز با افزایش سرمایه، خدمات دهی به ذی نفعان و مشتریان به شکل مطلوب تر ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعیبانک رفاه کارگرانتسهیلات قرض الحسنهمدیران صف و ستادمسئولیت های اجتماعی
توئیتاشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاریارسال

بیشتر بخوانید

بانکداری

پلتفرم خرید و فروش اعتباری “وایب” آغاز به کار کرد

15 اردیبهشت 1404
بانکداری

طرح “سپند” بانک رفاه کارگران آغاز شد

7 اردیبهشت 1404
بانکداری

اوراق سپرده ۲۵ درصدی بانک رفاه منتشر شد

21 فروردین 1404

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار بنکر

اطلاعیه

بانک مرکزی: وام از طریق سامانه حمایت صحت ندارد

8 خرداد 1404

فروش اوراق سپرده بانک رفاه با سود ۲۵ درصدی

8 خرداد 1404

بانک سینا ۴۰ ساله شد

8 خرداد 1404

صف طولانی وام فرزندآوری | بانک ملت در صدر پرداخت‌ها

8 خرداد 1404

طلا ارزان شد / تأثیر دلار قوی و تعرفه‌های ترامپ

8 خرداد 1404

بهترین آلت کوین‌های بازار برای رشد ۱۰۰ برابری کدامند؟

8 خرداد 1404

مبلغ اعتبار مرحله سوم کالابرگ چقدر است؟

8 خرداد 1404

قیمت سکه پارسیان امروز پنج‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۴

8 خرداد 1404

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۴

8 خرداد 1404

قیمت خودرو‌های ایران خودرو پنجشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۴

8 خرداد 1404

راهنمای جامع بهترین زمان خرید و فروش طلا در ایران

8 خرداد 1404
بانک مرکزی ایران

استخدام بانک مرکزی ۱۴۰۴؛ جذب ۶۰۰ نفر در تیرماه

8 خرداد 1404

قیمت دلار و ارز آزاد امروز پنج‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۴

8 خرداد 1404

پیش بینی قیمت دلار امروز ۸ خرداد ۱۴۰۴/واکنش احتمالی

8 خرداد 1404

قیمت طلا پنجشنبه 8 خرداد 1404/سناریوهای احتمالی

8 خرداد 1404

وب گردی

سقف متحرک استخر ، بیما ، عمل زیبایی بازیگران، پلکسی

مروری بر دسته بندی اخبار

  • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ارز دیجیتال
  • استخدام در بانک
  • اقتصاد و بیمه
  • بانکداری
  • بانکداری الکترونیک
  • بنکر پلاس
  • تاریخ و اقتصاد
  • خدمات آنی
  • خودرو
  • دیگه چه خبر ؟
  • صرافی
  • طلا و ارز
  • قانون بانکداری
  • کافه بانک
  • گزارش روز
  • نگاه بنکر
  • وام
  • ویژه بنکر
  • یادداشت

آخرین اخبار

اطلاعیه

بانک مرکزی: وام از طریق سامانه حمایت صحت ندارد

8 خرداد 1404
نرخ طلا و دلار

قیمت طلا،دلار و سکه امروز پنجشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۴

8 خرداد 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

ما را دنبال کنید

بایگانی اخبار

  • تماس با ما
  • درباره ما

نقل و نشر مطالب با ذکر نام بنکر به مطالب بلامانع است. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به بانکداران 24 می باشد

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • ویژه بنکر
  • اخبار روز
  • بانکداری
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • دریافت شماره شبا
  • دیگه چه خبر ؟
  • تاریخ و اقتصاد
  • استخدام در بانک
  • اقتصاد و بیمه

نقل و نشر مطالب با ذکر نام بنکر به مطالب بلامانع است. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به بانکداران 24 می باشد