مدیرعامل بانک سینا گفت: بر اساس نوع محصولات به گروههای هدف مشخص شده و شخصیسازی محصولات متناسب با نیازهای مشتریان در دستور کار قرار گرفته است.
به گزارش بنکر (Banker)، غلامرضا فتحعلی، با اعلام این خبر افزود:این بانک با برخورداری از نیروهای متخصص و با ارائه محصولات شخصیسازیشده با نیاز مشتری، توانسته عملکرد مطلوبی را رقم بزند و موفقیتها و دستاوردهای بهدستآمده، محصول یک کار تیمی و حاصل تلاش همه کارکنان در تمام سطوح است.
وی در همین خصوص افزود: بانک سینا در راستای تحقق اهداف و انجام عملیات بانکی توانست در سال جاری در حوزه جذب منابع نسبت به سال قبل 33 درصد رشد منابع داشته باشد و با 145 درصد پوشش بودجه، سود خوبی به سهامداران خود برساند.
او در بخشی دیگر از سخنان خود نظام بازاریابی را پیشران طرح تحول بانک دانست و گفت: ارتباط و تعامل با مشتریان و بازاریابی صحیح در شعب باید در دستور کار کلیه کارکنان برای جذب بیشتر منابع و بهبود وضعیت نقدینگی باشد.
وی، پیرامون رشد و توسعه نظام بازاریابی در نگاه مدیران صف و ستاد، اظهار داشت: امر بازاریابی محدود به اداره امور بازاریابی و کارشناسان این حوزه نیست؛ بلکه همه کارکنان اعم از مدیران و معاونان باید بازاریاب محصولات و خدمات بانک باشند.
مدیرعامل بانک سینا بیان کرد: نحوه ارائه خدمات و سرویسهای بانکی در شعب میتواند به عنوان یک مزیت رقابتی در نظام بانکی، در جلب رضایت مشتری و تجهیز بهینه منابع عمل کند.