• درباره ما
  • تماس با ما
  • RSS
جمعه 14 بهمن 1401
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
بنکر | Banker
  • صفحه اصلی
    • اخبار روز
    • طلا و ارز
    • گزارش روز
    • بیمه
    • دیگه چه خبر ؟
    • بنکر پلاس
    • یادداشت
    • کافه بانک
    • تاریخ و اقتصاد
    • قانون بانکداری
    • آموزش بانکداری
  • ویژه بنکر
  • بانکداری
    • نرخ سود
    • نرخ سهام
    • شعب بانک ها
    • تماس با بانک ها
    • استخدام در بانک ها
  • بیمه
    • خدمات الکترونیک بیمه
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • بانکداری الکترونیک
    • دریافت شماره شبا بانک ها
    • خدمات الکترونیکی بانک ها
    • بانکداری اینترنتی
  • صفحه اصلی
    • اخبار روز
    • طلا و ارز
    • گزارش روز
    • بیمه
    • دیگه چه خبر ؟
    • بنکر پلاس
    • یادداشت
    • کافه بانک
    • تاریخ و اقتصاد
    • قانون بانکداری
    • آموزش بانکداری
  • ویژه بنکر
  • بانکداری
    • نرخ سود
    • نرخ سهام
    • شعب بانک ها
    • تماس با بانک ها
    • استخدام در بانک ها
  • بیمه
    • خدمات الکترونیک بیمه
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • بانکداری الکترونیک
    • دریافت شماره شبا بانک ها
    • خدمات الکترونیکی بانک ها
    • بانکداری اینترنتی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
بنکر | Banker
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی بانکداری

در بانکداری دیجیتال محصول گرا هستیم

توسط banker
31 شهریور 1400
در بانکداری
A A
0

به گزارش بنکر (Banker)، براساس تحقیقات صورت گرفته در این گزارش، چهار ویژگی کیفیت خدمات اساسی، قدرت محصولات و خدمات مالی، شهرت و اعتبار برند و تجربه مشتری، اهمیت ویژه‌ای دارند؛ همچنین مشتریان به ویژگی‌های خاصی نظیر برنامه‌های وفاداری و تخفیف‌های ویژه علاقه‌مند هستند و این موارد، آن‌ها را در انتخاب یک بانک برای انجام خدمات مالی تشویق می‌کند.

از طرفی، موسسه فنّاوری ماساچوست در سال ۲۰۱۶ میلادی، الزامات کلیدی بانکداری دیجیتال را از منظر مشتریان، سرمایه‌گذاران و بانک بیان کرده است.
از مهم‌ترین این موارد ازسوی مشتریان، ارائه یک دید جامع و قابل‌برنامه‌ریزی از پول و زندگی مالی مشتریان ازجمله اطلاعات حساب‌های جاری، مانده سپرده، تراکنش‌ها، وام‌ها و حقوق بازنشستگی است. به این صورت که با برنامه‌ریزی مالی دیجیتالی به سازمان‌دهی زندگی مالی مشتریان ازجمله ابزارهای صرفه‌جویی، هزینه‌های پزشکی، بیمه و آموزش مدیریت مالی مشتریان می‌پردازد.

ازآنجایی‌که بانک‌ها منابعی غنی از اطلاعات رفتاری مشتریان را در اختیار دارند، می‌توانند بینش و پیشنهادهای ارزشمندی در خصوص انتخاب آینده مشتریان ارائه کنند و ارزش ارائه‌شده به مشتریان را با بانکداری دیجیتال گسترش دهند.
خبر خوب اینکه؛ در کشور ما نیز بانک ایران‌زمین پس از پنج سال تلاش پیگیر و آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای ایجاد یک بانک تمام‌دیجیتال، مرداد سال جاری به این مهم دست‌یافت و اعلام کرد در آینده نزدیک مشتریان ارجمند و فرهیخته این نهاد مالی از خدمات متنوع دیجیتال بهره‌مند خواهند شد.

همچنین بانک ایران‌زمین به دلیل تمایزی که در میزان سرمایه‌گذاری، نحوه به‌کارگیری نیروی انسانی جوان و کارآمد در کنار مدیران باتجربه آشنا به مفاهیم دیجیتال؛ همچنین تعهد حداکثری نسبت به این موضوع ایجاد کرده است، در آینده نزدیک نمونه موفق بانکداری دیجیتال در کشور خواهد بود.

آگاهی از نیازهای مشتریان ملاک تصمیم‌گیری در بانک است
براساس این گزارش مدیرعامل بانک ایران‌زمین با بیان اینکه بانکداری دیجیتال بر پایه تحولات عمیق فرهنگی و پذیرش مدرنیزاسیون در تمام لایه‌های مدیریتی، فرایندی، عملیاتی و فناوری است گفت :بانکداری دیجیتال محقق نمی‌شود مگر اینکه زاویه دید ما از محصول‌گرا بودن به مشتری و خدمت‌رسانی با کیفیت و متنوع به او تغییر کند که این روند در بانک ایران‌زمین دنبال ‌شود.

پور سعید با بیان اینکه در عصر دیجیتال آگاهی از نیازهای مشتریان ملاک تصمیم‌گیری در بانک است، تصریح کرد: بانکداری دیجیتال داده محور است؛ ازاین‌رو در این بانک تلاش می‌شود با تحلیل رفتار مشتری، خدمات موردنیاز او همراه با ارزش‌افزوده قابل‌قبول، عرضه شود.

این مدیر ارشد بانکی با اشاره به روند توسعه شبکه‌های اجتماعی در جهان و ضرورت پیاده‌سازی و برقراری ارتباط حرفه‌ای و به ‌دور از هیجان متولیان امر در سطح کلان با این پدیده یادآور شد: شبکه‌های اجتماعی و خدمات در بستر آن‌ها یکی از زمین‌های بازی بانکداری دیجیتال هستند و در برگیری آن‌ها به حدی است که ایجاد تغییر در آن‌ها می‌تواند اقتصاد یک کشور را با چالش مواجه سازد؛ ضمن آنکه کسب‌وکارهای امروزی نیز دیگر بدون شبکه‌های اجتماعی نمی‌توانند خدمات موردنیاز متقاضیان را ارائه کنند.

خبرهای خوبی در راه است
سید محمدحسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران‌زمین نیز با اشاره به اهمیت رسانه‌های اجتماعی برای تعامل دوطرفه بانک و مشتری اظهار داشت: مفهوم انتظارِ مشتری در عصر دیجیتال با چالش جدی مواجه شده است. به بیان ساده‌تر مشتری در فضای دیجیتال منتظر بانک نخواهد ماند، بنابراین این بانک است که باید در همه حال کنار مشتری باشد و بر رفع نیازهای مالی او به بهترین شکل متمرکز شود.

وی در خصوص اجرای روابط عمومی دیجیتال در بانک ایران‌زمین و هم‌سویی آن در ارتباط نزدیک با مشتریان افزود: خبرهای خوبی در راه است. در حال حاضر بسیاری از این موارد نظیر تعامل با مشتریان در شبکه‌های اجتماعی در راستای بانکداری دیجیتال، برقراری کانال‌های مختلف ارتباطی برای مشتریان؛ همچنین برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات در این حوزه انجام‌شده است و به‌زودی اتفاقات مهمی در این حوزه خواهد افتاد.

وی خاطرنشان کرد: بانکداری دیجیتال الزاماتی مانند ابزار دیجیتال، روابط عمومی دیجیتال، ارتباط با مشتری دیجیتال و مشتریان دیجیتال می‌خواهد و هرکدام از این‌ها که نباشد، خلل بزرگی در کار ایجاد خواهد کرد.

گفتنی است؛ بر اساس نتایج ارزیابی گروه مانیتورینگ و آنالیز شبکه‌های اجتماعی که بر مبنای پنج شاخص کیفیت محتوا، تعامل با مخاطب، کیفیت مدیریت صفحه، محبوبیت محتوا و متوسط پست انجام می‌شود، بانک ایران‌زمین در میان بانک‌های ایرانی توانسته است رتبه قابل قبولی را کسب کند که این اتفاق می‌تواند بیش‌ازپیش بر رابطه برنده-برنده بانک با مشتریان خود صحه بگذارد.

برچسب ها: وام‌هامدیریت مالیمانده سپردهبرنامه‌ریزی مالی دیجیتالیبیمه و آموزشسرمایه‌گذارانبانکداری دیجیتالخدمات مالیتراکنش‌هاحقوق بازنشستگی
توئیت1اشتراک گذاریاشتراک گذاریارسالارسالاشتراک گذاری1
پست قبلی

زیان انباشته بانک مسکن و کشاورزی

پست‌ بعدی

دریافت واریز شناسه دار از طریق خودپردازها

مرتبط پست ها

غلامرضا فتحعلی

استارت بانکداری دیجیتال در بانک سینا،بزودی

عبدالمجید پورسعید

بانک ایران زمین افزایش سرمایه می دهد

بانک ایران زمین

طلوع بانکداری دیجیتال از پنجره ایران زمین

طلا

طلا گران می شود

پست‌ بعدی

دریافت واریز شناسه دار از طریق خودپردازها

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

  • واردات ارز به هر میزان از مالیات معاف شد
  • لیست 27 شعبه بانکی فروش ارز
  • دلار قوی شد،طلاداران اندکی نگران ماندند
  • تاسیس مرکز مبادله ارز و طلای ایران
  • بهترین روش خرید ارز ۵۰۰۰ یورویی چیست؟
  • نحوه محاسبه مهریه زن به نرخ روز
  • بخشودگی بیمه شخص ثالث تا ۱۹ اسفند
  • چگونه وثیقه ملکی خود را از بانک پس بگیریم؟
  • قیمت بیت کوین در آستانه سطح 24 هزار دلار
  • ۸ راز پولدار شدن از زبان افراد ثروتمند

پیشنهاد بنکر

سوال

۴۰ هزار میلیاردهای سرگردان!

دلار

واردات ارز معاف از مالیات شد

نرخ سود بانکی

ساز ناکوک افزایش نرخ سودبانکی با تورم

انلاین

پرداخت آنلاین وام‌های خرد از سال آینده

فرصت نهایی برای بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث

بخشودگی بیمه شخص ثالث تا ۱۹ اسفند

اخبار پربازدید

  • چه کسانی ارز ناخدا می گیرند

    شعب منتخب برای دریافت ارز سهمیه ای

    35 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 14 توئیت 9
  • وام ازدواج زوج های جوان افزایش یافت

    41 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 16 توئیت 10
  • روش دریافت سود بیشتر/جدول سود بانکی

    12 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 5 توئیت 3
  • دریافت شماره شبا همه بانک ها

    79 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 32 توئیت 20
  • آمارسازی بانک ملی با ادعای کاهش زیان

    9 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 4 توئیت 2

دسته‌ها

  • دیگه چه خبر ؟
  • تاریخ و اقتصاد
  • کافه بانک
  • نگاه بنکر
  • چهره های ماندگار
  • قانون بانکداری
  • آموزش بانکداری
  • بانکداری الکترونیک
  • گزارش روز
  • استخدام در بانک ها
  • اخبار روز
  • صرافی
  • ویژه بنکر
  • خدمات آنی
  • بانکداری
  • بنکر پلاس
  • طلا و ارز
  • وام
  • یادداشت
  • بیمه
  • ارز دیجیتال

تازه ترین اخبار

شيوه عجيب ماليات‌ستانی

واردات ارز به هر میزان از مالیات معاف شد

صرافی

لیست 27 شعبه بانکی فروش ارز

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • RSS

نقل و نشر مطالب با ذکر نام بنکر به مطالب بلامانع است.
کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به بانکداران 24 می باشد

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • ویژه بنکر
  • اخبار روز
  • بانکداری
  • بیمه
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • دریافت شماره شبا
  • دیگه چه خبر ؟
  • تاریخ و اقتصاد
  • استخدام در بانک ها

نقل و نشر مطالب با ذکر نام بنکر به مطالب بلامانع است. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به بانکداران 24 می باشد