به گزارش بنکر (Banker)، این بانک از شبکه بانکی خواسته است تا خدمات بانکی به شرح زیر را برای هموطنان نابینا فراهم کند:
۱- در هر شعبه از بانک، باجهای بهمنظور ارائه خدمات بدون نوبت و سریع به معلولان و جانبازان خصوصا نابینایان در نظر گرفته شود و موجبات ارائه خدمات با حفظ کرامت، سرعت و دقت به این عزیزان فراهم شود.
۲- در صورت درخواست نابینایان، کارتبانک ایشان به صورت چاپ برجسته اطلاعات مورد نیاز روی کارتبانک (شامل نام و نام خانوادگی دارنده کارت، نام بانک، کد cvv۲، تاریخ انقضا، نوع کارت) صادر شود. نظر به اینکه این امکان در تمام شعب و به صورت صدور آنی کارت امکانپذیر نیست، این درخواست از طریق ارسال به مرکز استان صورت پذیرد.
۳- مناسبسازی محتوای اینترنت بانک و وبسایت بانک به منظور بهرهبرداری از خدمات الکترونیک غیرحضوری و اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعات در دستور کار قرار گیرد.
۴- در اسرع وقت نسبت به پیادهسازی کامل خدمت برداشت مستقیم به منظور کاهش نیاز به انجام تراکنشهای پرداخت منظم نظیر پرداخت اقساط، اجارهبها، خدمات عمومی و … اقدام شود.
۵- ایجاد امکان گویاسازی در نرمافزارهای موبایلی موجود در دستور کار آن بانک یا موسسه اعتباری قرار گیرد.
۶- امکان اخذ تعهدنامه برای نابینایانی که داوطلب استفاده از خدمات حسابجاری و دستهچک بدون فرد امین هستند، در محل شعبه فراهم شود.