رونمایی از پلتفرم دیجیتال «هایبانک» در چارچوب برنامههای کلان بانک کارآفرین برای تبدیل شدن به یک بانک کاملا هوشمند محقق شده است و دورنمای آن، تبدیل شدن به یک پلتفرم مالی جامع است.
به گزارش بنکر (Banker)، این پلتفرم دیجیتال که در چهار نسخه وب، اندروید، ios و pwa راهاندازی شده است، انواع خدمات بانکی و غیربانکی مورد نیاز مشتریان را پوشش میدهد که از جمله آن میتوان به افتتاح غیرحضوری حساب در کمتر از ۱۰ دقیقه (هم برای مشتریان بانک و هم برای افرادی که مشتری بانک نیستند)، تبدیل آنلاین حساب به حساب وکالتی برای ورود و انجام معامله در بورس کالا، ثبت و صدور چکهای صیادی، بهرهمندی از خدمات اینترنت بانک و موبایل بانک به شکل متمرکز، انجام خدمات کارت به کارت و … اشاره کرد.
همچنین کارتابل حقوقی برای استفاده شرکت ها و مجموعه های حقوقی از جمله ویژگی های منحصر به فرد این پلتفرم است.
هایبانک بر پایه دانش بومی متخصصان هلدینگ نگاه، بازوی فناوری اطلاعات بانک ساخته شده و در طراحی آن بر سادگی، سهولت در دسترسی و تسریع انجام امور بانکی تاکید شده است.
مشتریان میتوانند با مراجعه به وب سایت Hibank.karafarinbank.ir یا فروشگاههای مجازی ایرانی، نسبت به دریافت و نصب این نرمافزار کاربردی و نوین اقدام و انواع خدمات بانکی مورد نیاز خود را به شکل کاملا غیرحضوری و در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.
راهنمای جامع استفاده از «هایبانک» در وب سایت مذکور منتشر شده و مرکز تماس بانک کارآفرین به شماره ۰۲۱۲۳۳۵۰ نیز به شکل شبانهروزی آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان است.