امروزه تحول در خدمات بانکی به سرعت در حال توسعه و همه گیری است و هر بانک و نهاد مالی با گسترش این فضا به دنبال رفع نیاز مشتریان خود و همچنین خدمات دهی بهتر به آنها است.
به گزارش بنکر (Banker)، در بازار پولی مالی، بانک هایی برنده هستند که نیاز مشتری را یک قدم جلوتر پیش بینی و برآورده کنند.
امروز مشتریان بانک توقع دارند خدمات را در همان جایی که حضور دارد دریافت کنند ، بنابراین بانک به عنوان ارائه کننده سرویس باید سراغ مشتری برود که در این حالت نحوه تعامل مشتری با بانک ها تغییر می کند.
دریافت خدمات مالی و بانکی در کمترین زمان
بانک ایران زمین به عنوان یک بنگاه اقتصادی پیش رو سعی کرده با تغییرات گسترده در حوزه تسهیلات، فناوری های دیجیتال و فراهم کردن زیر ساخت های لازم، خدمات به روزی به مشتریان ارائه کند.
این بانک با راهاندازی مرکز نوآوری ایران زمین و مشارکت فعالانه و ارائه خدمات بانکی متنوع به فین تکها و شرکت های دانش بنیان در حال توسعه فعالیت های خود در مسیر نوآوری و رفع نیازهای روزمره اقشار جامعه می باشد.
تسهیلات ایران زمین، این امکان را به فعالان در حوزه کسب و کار ، تامین کنندگان و تولیدکنندگان داخلی داده است، تا بتوانند خدمات مالی و بانکی خود را در کمترین زمان دریافت و انجام دهند.
ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان
به گفته مدیرعامل بانک ایران زمین، اولویت ما در بانک ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان است. ارائه خدمات عادی و معمول در راستای فعالیت های سنتی یک بانک است. ایجاد همین بسترهای امن و کاربردی است که باعث می شود مشتری تجربه های جدید کسب کند و همین تجارب ما را یاری می دهد تا بتوانیم نیازهای مشتریان را شناسایی کنیم و بر اساس آن خدمات جدیدتری طراحی کنیم.
عبدالمجید پورسعید این نوید را به افرادی که می خواهند کسب و کار خود را توسعه بدهند گفت: اشخاصی که در حال ارائه سرویس به مردم و توسعه کسب و کار و تولیدات خود هستند، مسیر خدمات بانکی خود را می توانند از طریق بانک ایران زمین و بستر ایجاد شده در این مسیر انجام دهند. همکاران من در تلاش هستند تا این خدمات را با شکل و کیفیت بهتر و کمیت بیشتر توسعه بدهند.
به انتخاب خودتان وام بگیرید
یکی از چالشهایی که مشتریان شبکه بانکی با دریافت تسهیلات دارند، منعطف نبودن شرایط دریافت وام از سوی بانکهاست. چرا که مشتریان مجبور هستند، شرایطی که بانکها در ارائه تسهیلات دارند را بپذیرند.
حال بانک ایران زمین سعی در تغییر این رویکرد دارد و در راستای تنوع خدمات خود به مشتریان، اصل مهمی را در نظر گرفته است و آن قدرت انتخاب مشتری است.
ممکن است شما برای دریافت یک وام بانکی نیازهای مختلفی داشته باشید. علاوه بر این نیازها، ممکن است برای دریافت یک وام بانکی شرایط خاص خود را داشته باشید. مثلا بخشی از بودجه مالی برای خرید خودرو را در اختیار دارید و برای تامین بخش دیگری از بودجه خرید، میخواهید وام دریافت کنید.
یک انتخاب حساب شده
برهمین اساس، بانک ایران زمین، پس از طرح انتخاب، این بار در طرح انتخاب پلاس بازهم قدرت انتخات را به شما داده است. این طرح شرایط متنوعی را برای مشتریان بانک ایران زمین مهیا کرده که مهمترین آنها به شرح زیر است.
شرایط دریافت وام بانکی بانک ایران زمین:
مدت اجرای طرح: یک سال
نوع عقد: مبادلهای
موضوع تسهیلات: رفع احتیاجات ضروری (کمک هزینه ودیعه مسکن، کمک هزینه تحصیل، تهیه جهیزیه)
نرخ سود تسهیلات: مطابق با مصوبه بانک مرکزی
سقف مبلغ تسهیلات: حداکثر ۳ میلیارد ریال
حداقل مبلغ افتتاح حساب: ۱۰۰ میلیون ریال
حداقل مدت رسوب سپرده جهت محاسبه میانگین مانده سپرده: ۳ ماه
مشخصات سپرده ویژه طرح:
نوع سپرده: سپرده کوتاه مدت با نرخ ۱ درصد (محاسبه میانگین سپرده از تاریخ شروع طرح)
امکان واریز و برداشت وجود دارد.
حداکثر مدت زمان استفاده از میانگین ایجاد شده به منظور دریافت تسهیلات یک ماه میباشد.
در خصوص اعطای تسهیلات در قبال تضامین نوع سوم (سفته) اخذ ضامن / ضامنین معتبر با گواهی کسر از حقوق از شرکتهای دولتی و یا معتبر خصوصی الزامی است.
نرخ جریمه عدم بازپرداخت تسهیلات، معادل بالاترین نرخ سود تسهیلات 23درصد بعلاوه ۶درصد میباشد.