سرپرست بانک سینا گفت: جذب منابع و افزایش سهم بازار بانک سینا، در رأس برنامههای کاری این بانک است.
به گزارش بنکر (Banker)، علی ابدالی، در نشست با اعضای هیئتعامل و مدیران مناطق این بانک گفت: اصلیترین رکن برای ادامه حیات هر بانک، ورود منابع مالی است و در شرایط کنونی، اولویت و هدف اصلی بانک سینا، بهبود و تقویت روند جذب منابع است.
ابدالی افزود: بانک با منابع زنده است و به میزان منابع شناخته میشود و با تقویت منابع، سایر برنامههای بانک امکان پیادهسازی و تحقق بهتری پیدا می کنند.
وی تأکید کرد: در بانک سینا در شرایط فعلی، تغییری در سیاستها، ساختار و برنامههای بانک نخواهیم داشت اما در آینده با همفکری مدیران و متناسب با نیازهای کسبوکاری جامعه، در صورت نیاز تغییرات سیاستی، ساختاری و عملیاتی رخ خواهد داد.
سرپرست بانک سینا تصریح کرد: امروزه در صنعت بانکداری، ارائه خدمات مطلوب به گروههای مشتریان در گرو تقویت زیرساختهای فناوری اطلاعات و برنامههای نوین کسبوکاری بانکهاست که در این حوزهها نیز به تلاشهای جدیتری در مسیر توسعه و بهبود بانک نیاز داریم.
وی ضمن اشاره به سیاستهای انقباضی و محدودیتهای مرتبط با منابع و مصارف در شبکه بانکی، تأکید کرد: با وجود مدیران باتجربه و توانمند در بانک سینا ضرورت دارد با همدلی و همت مضاعف کلیه کارکنان، در جهت تحقق اهداف ترسیمشده گام برداریم.
بانک سینا در حوزه بانکداری دیجیتال پیشرو خواهد بود
همچنین وی در بازدید از ساختمان معاونت فناوری اطلاعات با اشاره به اجرایی شدن برنامه تحول دیجیتال بانک سینا و برنامهریزیهای صورتگرفته برای حرکت در مسیر بانکداری دیجیتال و پلتفرمی گفت: با تغییر رویکردهای کسبوکار در بانکداری و متناسب با تغییر نیازها و ذائقههای مشتریان، لازم است سرمایهگذاریهای جدیتری در بانکها در حوزه فناوری اطلاعات صورت گیرد که این نیاز در بانک سینا نیز وجود دارد.
وی افزود: در عصر فناوری اطلاعات، مشتریان به دنبال رفع نیازهای بانکی و پولی خود به صورت کاملاً غیرحضوری و برخط هستند و این نیاز احساس میشود که کلیه خدمات بانکداری بر بستر پلتفرمها در دسترس باشد.
تحقق این مسئله، به سرمایهگذاری جدی در زیرساختهای فناوری و همچنین استفاده از ظرفیتهای نیروی کار متخصص نیاز دارد که این موضوع از شاخصهای مد نظر بانک سینا در طرح راهبردی کسبوکار است.
سرپرست بانک سینا همچنین بر لزوم پایداربودن ارائه خدمات و سرعت انجام عملیات بانکی در سطح شعب و همچنین پلتفرمهای بانکداری بانک سینا تأکید کرد.
وی گفت: میزان نوآوری و ارائه خدمات کاربرپسند در بانکداری دیجیتال یکی از شاخصهای مهم مشتریان برای استفاده از خدمات بانکها در فضای رقابتی امروز است و بانکهایی موفقتر خواهند بود که خلاقیت، نوآوری، انجام سرمایهگذاری در حوزههای فناوری و ارتقای دانش روز نیروی انسانی را در اولویت برنامههای خود قرار دهند. بر همین اساس نیز در دوره جدید مدیریتی در بانک سینا، توجه و تمرکز بر حوزه فناوری اطلاعات تقویت خواهد شد تا بتوانیم در حوزه بانکداری دیجیتال پیشرو باشیم.