به گزارش بنکر (Banker)، مهدی دعاگویی با بیان اینکه بانک قرض الحسنه رسالت در سال 98 رکورد دار پاسخ در مرکز تماس بانک های سراسر کشور بوده؛ گفت: کارشناسان مرکز امدادمشتریان به صورت شبانه روزی در ایام هفته پاسخگوی نیاز مشتریان هستند.
وی میانگین تماس با این مرکز را 85 هزار تماس در طول ماه اعلام کرد و افزود: میانگین 2900 تماس در طول یک شبانه روز و میانگین پاسخ هر کارشناس در روز 250 تماس ثبت شده است.
مدیر مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت بیشترین حجم تماس را از ساعت 09:30 الی 16 و در طول شب از 19 الی 22:30 اعلام کرد. دعاگویی با بیان اینکه بانک قرض الحسنه رسالت نخستین بانک دیجیتال کشور است؛ گفت: حجم تماس در ساعتهای عصر وشب گویای استقبال مشتریان از خدمات غیرحضوری و آنلاین این بانک است.
به گفته وی بالاترین میزان تماسها به ترتیب مربوط به استانهای تهران؛ کرمان؛ اصفهان؛ مشهد و البرز است .همچنین 86 درصد تماسها از سوی مشتریان و14 درصد غیرمشتری ثبت شده است.
دعاگویی گفت: گفتمان سازی ( دوره های فن بیان، دوره های کنترل خشم؛ راه اندازی پایگاه دانش ( ارائه پاسخ یکسان به مشتریان )؛ برگزاری آموزش و آزمونهای آنلاین بصورت روزانه و هفتگی و ارائه متد و روش کار بر اساس استاندارد EN ISO 15838 از جمله دوره های آموزشی برای کارشناسان مرکز امداد مشتریان است.