بنکر | Banker
یکشنبه 21 اردیبهشت 1404
  • خانه
    • اخبار روز
    • طلا و ارز
    • گزارش روز
    • اقتصاد و بیمه
    • دیگه چه خبر ؟
    • بنکر پلاس
    • یادداشت
    • نگاه بنکر
    • کافه بانک
    • خودرو
    • تاریخ و اقتصاد
    • قانون بانکداری
    • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ویژه بنکر
  • بانکداری
    • نرخ سود
    • نرخ سهام
    • شعب بانک ها
    • تماس با بانک ها
    • استخدام در بانک
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • بانکداری اینترنتی
    • بانکداری الکترونیک
    • خدمات الکترونیکی بانک ها
    • دریافت شماره شبا بانک ها
  • اقتصاد و بیمه
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • RSS
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
    • اخبار روز
    • طلا و ارز
    • گزارش روز
    • اقتصاد و بیمه
    • دیگه چه خبر ؟
    • بنکر پلاس
    • یادداشت
    • نگاه بنکر
    • کافه بانک
    • خودرو
    • تاریخ و اقتصاد
    • قانون بانکداری
    • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ویژه بنکر
  • بانکداری
    • نرخ سود
    • نرخ سهام
    • شعب بانک ها
    • تماس با بانک ها
    • استخدام در بانک
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • بانکداری اینترنتی
    • بانکداری الکترونیک
    • خدمات الکترونیکی بانک ها
    • دریافت شماره شبا بانک ها
  • اقتصاد و بیمه
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
بنکر | Banker
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

بانک ایران زمین مشاوره محور می شود

2 شهریور 1400
در اخبار روز

به گزارش بنکر (Banker)، در واقع می‌توان گفت بانکداری دیجیتال پارادایم جدیدی است که منافع فراوانی را برای بانک عرضه داشته و سبب افزایش بهره‌وری و سودآوری می‌شود.  بانکداری دیجیتال به معنای دیجیتالی کردن تمام فعالیت‌ها و برنامه‌های بانکداری است که پیش از این تنها در شعب فیزیکی، در اختیار مشتریان قرار می‌گرفت.

این فعالیت‌ها عبارتند از: «سپرده گذاری، برداشت و انتقال پول، مدیریت حساب، مدیریت وام، پرداخت صورتحساب، خدمات حسابداری. » همچنین براساس تعریف موسسات  و مشاوران بین المللی، بانکداری دیجیتال مفهوم جدیدی در صنعت بانکداری است که هدف آن غنی سازی سرویس های استاندارد برخط و موبایلی از طریق به کارگیری فناوری های دیجیتال است.

 با بررسی بازیگران جدید حوزه بانکداری دیجیتال مشاهده می شود که بانک ایران زمین، از حدود 5 سال پیش اولین گام های دیجیتالی شدن را برداشت و با ایجاد زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات بانکداری دیجیتال وارد این عرصه شد. البته هنوز تعاریف زیادی از بانکداری دیجیتال در کشور مطرح است و صنعت بانکداری همچنان به دنبال یک تعریف واحد از بانکداری دیجیتال است.

 

*مشتری‌گرا و خدمت محور هستیم

مدیرعامل بانک ایران‌زمین در این خصوص معتقد است: بانکداری دیجیتال مستلزم تحول، فرهنگ‌سازی و مدرن سازی در تمام لایه‌های مدیریتی، فرایندی، عملیاتی و فناوری است که تحقق این امر نیازمند گذار از یک دیدگاه محصول گرا به مشتری‌گرا و خدمت محور است که این روند در بانک ایران‌زمین دنبال می‌شود.

 پورسعید با بیان این‌که در عصر دیجیتال آگاهی از نیازهای مشتریان ملاک تصمیم‌گیری در بانک است، می گوید: بانکداری دیجیتال داده محور است، ازاین‌رو در این بانک با تحلیل رفتارهای مشتریان سعی می‌شود با رویکرد مشتری محوری خدماتی به آن‌ها ارائه شود که موردنیاز و فراتر از انتظار مشتریان و از ارزش‌افزوده خوبی نیز برخوردار باشد.

 وی با اشاره به روند توسعه شبکه های اجتماعی در جهان و ضرورت های پیاده سازی آن در کشور یاداور شد: شبکه های اجتماعی و خدمات در بستر آنها یکی از زمین های بازی بانکداری دیجیتال هستند، و در برگیری آنها به حدی است که ایجاد تغییر در آنها می تواند اقتصاد یک کشور را با چالش مواجه سازد. و کسب و کارهای امروزی نیز دیگر بدون شبکه های اجتماعی نمی توانند به ارائه خدمات بپردازند.

 

*بهره‌برداری از رسانه‌های اجتماعی

بهره‌برداری از رسانه‌های اجتماعی برای رشد و تعالی توسط بنگاه های اقتصادی بر هیچ کسی پوشیده نیست.
 شرکت اکسنچر در گزارش خود در حوزه بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، نتایج و منافع ملموس بهره‌برداری از رسانه‌های اجتماعی برای بانک‌ها و مؤسسه‌های مالی را به صورت زیر دسته‌بندی کرده است:
– دستیابی به رشد پویا از طریق افزایش فروش خدمات و محصولات، توسعه ارتباطات با مشتریان کنونی و جذب مشتریان جدید
-  افزایش بهره‌وری عملیاتی در اثر کاهش هزینه خدمات‌دهی به مشتریان، بهینه نمودن هزینه‌های بازاریابی و کاهش نسبت هزینه به درآمد
– کاهش ریسک‌ها در اثر مدیریت مؤثر اعتبار برند و بهبود فرآیند نوآوری

همچنین شرکت دیلویت در گزارش خود، موارد زیر را به عنوان مهم‌ترین منافع بهره‌برداری بانک‌ها از رسانه‌های اجتماعی عنوان کرده است:
-  بهبود فرآیند خدمات‌رسانی به مشتریان
– بهبود فرآیند نوآوری محصولات و خدمات
– افزایش میزان وفاداری و اعتماد مشتریان
-  افزایش اعتبار برند
بانک ایران زمین در این پروسه نیز گام های اساسی برداشته و با تعامل مناسب با رسانه های اجتماعی توانسته است بخوبی گام های علمی و تخصصی را برای دیجیتالی شدن بردارد.

 

*در همه حال کنار مشتری هستیم

 سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین نیز با اشاره به اهمیت رسانه های اجتماعی برای تعامل دوطرفه(بانک-مشتری) معتقد است: مشتری در فضای دیجیتال منتظر نخواهد بود، در واقع ما باید در همه حال کنار مشتری باشیم در تمامی کنالهایی که او در آنها حضور دارد، خواه شبکه های اجتماعی و یا کانال های آنلاین تعریف شده در سایت بانک ها و فضاهای دیگر باشد.

وی در خصوص اجرای روابط عمومی دیجیتال در بانک ایران زمین و همسویی آن در ارتباط نزدیک با مشتریان گفت: در حال حاضر بسیاری از این موارد از جمله تعامل با مشتریان در شبکه های اجتماعی در راستای بانکداری دیجیتال، برقراری کانال های مختلف ارتباطی برای مشتریان و همچنین برنامه ریزی برای ارائه خدمات در این حوزه انجام شده است و بزودی اتفاقات مهمی در این حوزه خواهد افتاد.

وی خاطر نشان کرد: بانکداری دیجیتال الزاماتی مانند ابزار دیجیتال، روابط عمومی دیجیتال، ارتباط با مشتری دیجیتال و مشتریان دیجیتال می خواهد و هر کدام از اینها که نباشد خللی در کار ایجاد خواهد کرد.

گفتنی است، براساس نتایج ارزیابی دپارتمان مانیتورینگ و آنالیز شبکه های اجتماعی که بر مبنای پنج فاکتور کیفیت محتوا، تعامل با مخاطب، کیفیت مدیریت صفحه، محبوبیت محتوا و متوسط پست انجام می شود، بانک ایران زمین در میان بانک های ایرانی توانسته است رتبه قابل قبولی را کسب کند.

برچسب ها: بانک ایران زمینبانکداری دیجیتالبرداشت و انتقال پولسپرده گذاریسودآوریشعب فیزیکیصنعت بانکداریفناوری های دیجیتال
توئیتاشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاریارسال

بیشتر بخوانید

ویژه بنکر

سهم پرداخت وام های خرد بیشتر شد

29 بهمن 1403
ویژه بنکر

راه جایگزین انحلال بانک‌های بد

12 بهمن 1403
وام

شرایط پرداخت ۶ وام ایران زمین با شرایط متفاوت

4 بهمن 1403

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار بنکر

دلار

قیمت دلار در آستانه مذاکرات | چه تغییراتی در پیش است؟

20 اردیبهشت 1404

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه با توجه به مذاکرات عمان

20 اردیبهشت 1404
ساعت کار

ساعت کاری جدید بانک‌های خصوصی اعلام شد

20 اردیبهشت 1404
بانک سامان

بانک سامان استخدام می کند

20 اردیبهشت 1404

فرصت یا دام؟ رمزگشایی از تصمیم‌های طلایی بزرگان بازار

20 اردیبهشت 1404
طلا و دلار

۷ توصیه مهم به خریداران دلار و طلا

20 اردیبهشت 1404
بانک مرکزی ایران

شرط جدید برای افتتاح حساب و گرفتن وام اعلام شد

20 اردیبهشت 1404

مراقب قربانی تب بیت‌کوین باشید!

20 اردیبهشت 1404

جهش ۵۰ درصدی پرداخت وام در بانک کشاورزی

20 اردیبهشت 1404
مرکز مبادله ایران

تغییر مهم در دستورالعمل معاملات ارز در ایران

20 اردیبهشت 1404

افزایش حقوق کارگران و کارمندان در راه است

20 اردیبهشت 1404

جزئیات جدید پرداخت وام مشاغل خانگی اعلام شد

20 اردیبهشت 1404
دلار

قیمت دلار آزاد امروز شنبه 20 اردیبهشت1404

20 اردیبهشت 1404

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴

20 اردیبهشت 1404

نظرها درباره آینده طلا سه‌تکه شد؛ صعود، نزول یا ایست؟

20 اردیبهشت 1404

وب گردی

سقف متحرک استخر ، بیما ، عمل زیبایی بازیگران، صرافی ارز دیجیتال، پلکسی

مروری بر دسته بندی اخبار

  • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ارز دیجیتال
  • استخدام در بانک
  • اقتصاد و بیمه
  • بانکداری
  • بانکداری الکترونیک
  • بنکر پلاس
  • تاریخ و اقتصاد
  • خدمات آنی
  • خودرو
  • دیگه چه خبر ؟
  • صرافی
  • طلا و ارز
  • قانون بانکداری
  • کافه بانک
  • گزارش روز
  • نگاه بنکر
  • وام
  • ویژه بنکر
  • یادداشت

آخرین اخبار

دلار

قیمت دلار در آستانه مذاکرات | چه تغییراتی در پیش است؟

20 اردیبهشت 1404

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه با توجه به مذاکرات عمان

20 اردیبهشت 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

ما را دنبال کنید

بایگانی اخبار

  • تماس با ما
  • درباره ما

نقل و نشر مطالب با ذکر نام بنکر به مطالب بلامانع است. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به بانکداران 24 می باشد

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • ویژه بنکر
  • اخبار روز
  • بانکداری
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • دریافت شماره شبا
  • دیگه چه خبر ؟
  • تاریخ و اقتصاد
  • استخدام در بانک
  • اقتصاد و بیمه

نقل و نشر مطالب با ذکر نام بنکر به مطالب بلامانع است. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به بانکداران 24 می باشد