به گزارش بنکر (Banker)، دکتر ایمانی در این دیدارها ضمن قدردانی از زحمات همکاران در تحقق اهداف و تلاش برای ارتقاء عملکرد منطقه گفت: بانک سینا از موقعیت خوبی در نظام بانکی برخوردار است که البته این جایگاه و موقعیت با توجه به ظرفیت ها و توانمندیهای بانک به ویژه سرمایه انسانی کارآزموده، متبحر و متعهد، می بایست بیش از پیش ارتقا یابد و به آنچه شایسته است برسد.
وی خاطرنشان کرد: رعایت اصل مشتری مداری، آگاهی از نیازها و خواسته مشتریان و تلاش برای بهبود سطح رضایت مشتریان از شاخصه های اصلی فعالیتهاست که می تواند به جایگاه و پیشرفت بانک کمک کند و خوشبختانه بانک سینا در حال حاضر از محصولات و خدمات مناسبی به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک برخوردار است. البته با سیاست هایی که به زودی اجرا خواهد شد، شاهد جهش در فعالیت ها به خصوص در تجهیز و تخصیص منابع خواهیم بود. بنابراین همکاران می بایست تلاش همه جانبه ای را برای معرفی بهینه و مطلوب این خدمات در راستای دستیابی به اهداف و تعالی بانک صورت دهند.
مدیرعامل بانک سینا با اشاره به رویکرد این بانک در پیاده سازی کامل و جامع نظام بانکداری شرکتی، اظهار داشت: در نظر داریم در آینده نزدیک از طریق بازاریابی منسجم و شناسایی مشتریان معتبر و همچنین تعامل مناسب با فعالان حوزه تولید و اشتغال، جامعه پزشکی، متخصصین و اعضای هیات علمی، ادارات و سازمان ها، جامعه علمی و دانشگاهی کشور و موسسات معتبر، زمینه تحولات اساسی در فعالیت ها و عملکردهای بانک را توسعه دهیم.
دکتر ایمانی به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان مبنی بر کاهش فرایندهای اداری و خدمات رسانی سریع، اختیارات لازم جهت پرداخت تسهیلات به شرکت ها و مجموعه های بزرگ و متعامل با بانک را با تاکید بر رعایت اصل اعتبارسنجی به مدیریت منطقه کرمان تفویض کرد.
گفتنی است در جریان این بازدیدها، همکاران شعب، مسائل و موانع پیش روی فعالیت ها را مطرح کردند و مدیرعامل بانک، دستورات لازم را برای بهبود و رفع مشکلات پیش رو صادر کرد.