فروش مبلمان پیشرفته"دنیته" در دیجی کالا

به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)، محصولات "دنیته" که با شعار ( دنیته ، مبلمان پیشرفته ) خود را معرفی کرده اند ، همگی به صورت DIY  و بسته بندی شده در بازار ایران ارائه خواهند شد .
مسعود آقابیک مدیر عامل دنیته با اعلام این خبر گفت : سری اول محصولات ما با همکاری بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور ( دیجی کالا ) به صورت آزمایشی ارائه می شوند و در صورت استقبال خریداران از این محصولات ، کل مجموعه مبلمان اداری و مبلمان خانگی این برند به صورت اینترنتی ارائه خواهند شد .
مبلمان اداری و خانگی دنیته همگی با هدف تنوع در کاربردها طراحی می شوند و در تمامی آنها مینیمال بودن و مدرن بودن به عنوان اصل پایه ای مورد توجه قرار گرفته است .
در سال 1389 مسعود آقابیک در سن 24 سالگی شرکتی راتاسیس کرد . در ابتدا این شرکت کوچک اقدام به تولید مبلمان اداری برای سایر شرکت ها کرد و به انجام برخی از پروژه های کوچک مشغول بوده است . در سال 1395 و پس از 6 سال تولید ، برند دنیته را ثبت و معرفی نمود . نوآوری ، کارایی بالا ، طراحی مینیمال  و چابکی ، ارزش های کلیدی این برند و محصولات ارائه شده توسط آن خواهد بود .
محصولات برند دنیته با هدف سهولت خریداران همگی به صورت مونتاژ و بسته بندی شده ( DIY ) ارائه می شوند ؛ هرچند که این گروه از محصولات همگی از پایه و در مراحل طراحی تا تولید ، تست می شوند اما نصب توسط کارشناسان دنیته نیز جزو سرویس های این مجموعه است .
جذب نمایندگان فروش محصولات دنیته در ایران از زمستان 95 آغاز می شود و قرار است طبق برنامه تعریف شده 8 نماینده اصلی محصولات دنیته را در ایران به فروش برسانند .
مسعود آقابیک می گوید : دنیته در حقیقت یک startupاست و به همین دلیل با فرهنگ و نوع عملکرد این فضا آشناست. محصولات اداری دنیته مناسب ترین گزینه ها برای استارت آپ ها هستند . یکی از دلایل اصلی که سریعتر بودن جزو ارزش های دنیته است سرعت استارت آپ ها و رو به رشد بودن آنهاست . خصلت سرعت در تهیه باعث می شود که استارت آپ ها در هر زمان بتوانند به سرعت محصولات مورد نیازشان را تامین کنند و قابل ارتقاء بودن نیز باعث می شود که در مسیر پیشرفت ، هزینه ها کنترل شود .
تفسیر پیشرفته از نظر دنیته یعنی قابل ارتقاء بودن یک محصول ، کم جا بودن و تنوع در کارکرد یک محصول .  دنیته سعی دارد تا یک سبک انتخاب باشد ، انتخابی که سریع تر ، سبک تر و آسان تر است و این خصلت ها به صورت دنباله داری در همه ویژگیهای محصولات و ماهیت برند جاری باشد .