ورود به خدمات الکترونیک بانک آینده

امروزه بسیاری از شهروندان آشنا با رایانه، به‌ویژه شهروندان شهرهای بزرگ که با مشکل ترافیک و آلودگی هوا دست به‌گریبانند، به‌جای مراجعه به شعب بانک‌ها، از خدمات بانکداری الکترونیکی استفاده می‌کنند.

به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)، گسترش بانکداری مجازی، تمرکز بر فعالیت‌های بانکداری بین‌الملل، حرکت در جهت تشکیل مؤسسه مالی مادر تخصصی چند‌منظوره، افزایش مستمر بهره‌وری سرمایه‌های انسانی و قدرت خلاقیت، تخصص و تعلّق سازمانی آن‌ها، مهندسی فرآیندها و کاهش قیمت تمام‌شده محصولات و خدمات برای مشتریان، هم‌زمان با افزایش کیفیت آن‌ها، و به‌طور کلی ارزش‌آفرینی مستمر و در حد اعلا برای تمام گروه‌های ذی‌نفع بانک، از استراتژی‌های بنیادین تاسیس این بانک است.


1 دیدگاه
[1] پروین بحری - 99/04/18 چهارشنبه 00:15
سلام سود سپرده من دوماهه واریز نشده - پاسخ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
SecImgSes
* نظر:
saman
نگاه بنکر
چهره های ماندگار