بانکداری اجتماعی به سبک بانک رسالت 1400

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با بیان اینکه بانک قرض الحسنه رسالت در حال گذار از بانکداری سنتی است، گفت: گذار از بانکداری سنتی به بانکداری اجتماعی از مهمترین سیاست­ هایی است که بانک دنبال می ­کند.

به گزارش بنکر (Bankerمحمدحسین حسین زاده ، سامانه همیاری قرض ­الحسنه را همیار بانک در تحقق افق 1400 (بانکداری بدون شعبه )عنوان کرد و افزود: بانکداری نوین رکن اصلی بانکداری اجتماعی است و بانکداری اجتماعی تحقق نمی‌یابد مگر با در اختیار داشتن زیرساخت‌های بانکداری مدرن.
وی تعداد کانون­ های بالای 15نفر در بانکداری اجتماعی را هشت هزار و 340کانون برشمرد و گفت: حدود دو میلیون و 800هزار نفر عضو این کانون­ ها هستند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام خدمات بانک قرض­ الحسنه رسالت به صورت غیرحضوری قابل ارائه به مشتریان است.

وی ارائه خدمات فارغ از قید زمان و مکان را یکی از محاسن بانکداری الکترونیک برشمرد واظهارداشت: قابل رصد بودن خدمات در دورترین نقاط کشور نیز از دیگر مزایای بانکداری الکترونیک است.  او به پیشرفت تکنولوژی در دنیای کنونی اشاره کرد و گفت: دنیای بانکداری نیز باید از این فناوری­ ها بهره ببرد و خدمات آسان­تر  وارزان ­تر به مردم ارائه کند.

حسین ­زاده یادآور شد: در بانک قرض ­الحسنه رسالت، آسان، ارزان، شرعی و مدرن بودن را برگزیدیم تا خدماتی غیرحضوری و درخور مشتریان ارائه دهیم.

 مدیرعامل بانک قرض­ الحسنه رسالت، سامانه همیاری قرض ­الحسنه را همیار بانک در تحقق افق 1400 (بانکداری بدون شعبه )عنوان کرد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
SecImgSes
* نظر:
saman
نگاه بنکر
چهره های ماندگار