افتتاح سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی

سامانه تلفنی ارتباطات مردمی بانک مرکزی با شماره ۲۷۰۶ امروز به طور رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش بنکر (Bankerمردم می‌توانند از طریق این سامانه شکایات، انتقاد‌ها و پیشنهادات خود را در خصوص بانک مرکزی و شبکه بانکی مطرح کنند.

این سامانه با ۴۰ اداره تخصصی بانک مرکزی در ارتباط است و در خواست در کوتاه‌ترین زمان به دست کارشناسان می‌رسد و فرآیند پاسخگویی در مدت ۴۸ ساعت انجام می‌شود و افراد می‌توانند با کد رهگیری که از طریق پیامک دریافت می‌کند درخواست خود را پیگیری کنند.

این درخواست‌ها می‌تواند مربوط به مسایل و مشکلات افراد در شبکه بانکی و یا مسائل مربوط به بانک مرکزی از جمله تخصیص ارز و یا مشکلات مربوط به وارد کنندگان و صادر کنندگان باشد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
SecImgSes
* نظر:
saman
نگاه بنکر
چهره های ماندگار