ارائه ۳۶ هزار خدمت بانکی در بانک رسالت

مدیر مرکز امداد مشتریان بانک قرض ­الحسنه رسالت گفت: این مرکز در 16 روز نخست سال جاری پاسخگوی 122هزار و 800تماس مشتریان بوده که این میزان پاسخگویی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۷۰ درصدی داشته است.

به گزارش بنکر (Bankerمهدی دعاگویی با بیان اینکه کارشناسان مرکز امداد مشتریان در حال حاضر روزانه پاسخگوی بالغ برچهار هزار تماس هستند؛ اظهارداشت: با توجه به شیوع کرونا و عدم رفت و آمد مشتریان در دوهفته ابتدای سال این آمار به بیش از هفت هزار  و 600تماس در روز رسید.

به گفته وی پیگیری مشتریان جهت استمهال سه ماه تسهیلات قرض الحسنه بخاطر شیوع ویروس کرونا افزایش حجم تماس­ های دریافتی این مرکز در ایام نوروز را به دنبال داشته است.

دعاگویی یادآور شد:  مشتریان می توانند از راهنمایی کارشناسان این مرکز در خصوص نحوه افتتاح حساب، درخواست تسهیلات ودرخواست دسته چک غیرحضوری، نحوه استفاده از اینترنت بانک، همراه بانک، مسدودی و رفع مسدودی کارت، پیگیری تراکنش های ناموفق، اطلاع رسانی در خصوص سامانه اعتبارسنجی مرآت، تایید هویت صحت شماره همراه جهت سامانه هریم، راهنمایی فعال کردن رمز پویا و.... بهره مند شوند.

دعاگویی اظهارداشت: کارشناسان این مرکز  با شماره گیری 0214747 به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشتریان هستند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
SecImgSes
* نظر:
saman
نگاه بنکر
چهره های ماندگار