اعتماد، بزرگترین دستاورد روابط عمومی بانکها

۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۲/۲۶کد خبر: 250307
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اعتماد مردم به شبکه بانکی را بزرگترین دستاورد روابط عمومی بانکها دانست و گفت: مهمترین سرمایه یک بانک اعتمادی است که مشتریان به بانک خود دارند، و حفظ و ارتقای آن و ارائه تصویری مناسب از فعالیت بانکها بزرگترین هدف ما است.

به گزارش بنکر (Banker)، سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی این بانک، در گفت‌وگویی کوتاه به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با اشاره به نقش اعتماد در صنعت بانکداری، حفظ و ارتقای این شاخصه را به عنوان اصلی‌ترین وظیفه روابط عمومی بانکها بر شمرد و اظهار داشت: ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که این امکان برای تمامی افراد جامعه وجود دارد که بتوانند بی‌واسطه شما را نقد کنند، هرچند ممکن است این نقدها غیر منصفانه باشد. اما ما به‌عنوان روابط عمومی وظیفه داریم برای حفظ اعتماد مردم، این نقدها را بشنویم و صادقانه به آنها پاسخ دهیم. 🔹وی افزود: در سالهای گذشته صنعت بانکداری دستخوش تغییر شده است، نگاه جامعه نسبت به این صنعت از یک ارائه کننده خدمات اعتباری و محلی برای نگهداری پول، به صنعتی پویا و زیر بنایی که اساس هر کسب و کاری را در دنیای آنلاین تشکیل می‌دهد، تغییر یافته است. 🔹استاد بیان کرد این نکته که اکثر ما امروز بدون داشتن پول نقد و تنها با یک کارت یا یک گوشی تلفن همراه از منزل یا محل کار خود خارج می‌شویم، در حقیقت اعتمادی است که ما به بانک خود به عنوان یک پشتیبان داریم. همین اعتماد است که باعث شده مردم در یک سو و کسب و کارها در سوی دیگر بدون دغدغه بتوانند به فعالیت بپردازند. 🔹این فعال رسانه‌ای با اشاره به این نکته که در سالهای گذشته گاها بانکها غیر منصفانه نقد شده‌اند گفت: ما در شرایط سختی هستیم، این سختی در تمامی ارکان کشور احساس می‌شود. اما گاها می‌بینیم که اظهارات غیر کارشناسی و نقدهای غیر منصفانه فضای موجود را ملتهب و اعتماد مردم به بانکها را خدشه دار می‌کند. در حالی که اگر نگاهی به سالهای اخیر بی‌اندازیم خواهیم دید که بیشترین تحولات در نظام بانکی در همین سالها اتفاق افتاده است. 🔹مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین ادامه داد: در این شرایط وظیفه اعتماد سازی بر عهده روابط عمومی‌ها گذاشته شده است. واقعیت این است که نظام اقتصادی ما تا حدود زیادی وابسته به بانکها است. پس در شرایط فعلی اعتماد سازی بزرگترین وظیفه واحدهای روابط عمومی بانکها است. 🔹وی افزود: در هر صنعت، اعتماد نقش مهمی در تعیین آینده آن دارد، برای صنعت بانکداری اعتماد مهمترین اصل است، ما به عنوان کارکنان روابط عمومی صنعت بانکداری تمام تلاش خود را در راستای ارتقای اعتماد مردم به شبکه بانکی به کار می گیریم. 🔹استاد در پایان روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالین این عرصه تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد روابط عمومی ها و ارتباطات بتواند با پرورش افراد خلاق و آموزش آنها نقش و جایگاه اصلی خود را بازیابد.


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید



آخرین اخبار

پیش بینی بانک CIBC از قیمت طلا در ۲۰۲۰

بیت‌کوین‌ چگونه استخراج می‌شود؟

همتی: نرخ ارز را ما تعیین نمی‌کنیم

راهکار دولت برای کنترل نوسانات بازار ارز

خودرویی‌ها پول اضافه می‌خواهند

اختاپوس فسادی که بین ۵ بانک می چرخید!

کدام استان ها، سپرده‌های بانکی بیشتر دارند

راز مهار تورم

پاســخ بانک مـرکـزی به فدراسیـون فوتبـال

علت بی محلی بانکها به برخی دستورات

الزام بانک‌ها به حذف سود و جریمه مضاعف

پرداخت پول بدون نیاز به رمزعبور!

خط قرمز ریالی بانک مرکزی

کف بعدی قیمت دلار؟

وضعیت کلاهبرداری در خودپردازها

نسخه ویژه «بله‌فشان» منتشر شد

بیت کوین ارز آینده دنیاست؟

عرضه بیمه‌نامه مسافرتی در بانک سامان

اطلاعیه دوم بانک ملی درباره آزمون استخدام

نگهداری سکه به صرفه نیست

بانکها قانون جدید چک را اجرا نمی‌کنند

چرا نرخ دلار کاهش یافت؟

سیگنال‌های همتی برای تداوم کاهش نرخ ارز

بانک مرکزی از دولت منفک می‌شود؟

" طلا " که می خرید باید کد داشته باشد

سقوط بیت کوین به زیر ۱۰ هزار دلار

قیمت دلار به پایین‌ترین حد خود رسید

قیمت سکه ۷۰ هزار تومان کاهش یافت

بانک صادارت حامی تکواندو نوجوانان

کاهش بدهی خارجی ایران هنر نیست