گسترش خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه

۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱کد خبر: 244037
خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه در دوره دولت های یازدهم و دوازدهم (۱۳۹۷-۱۳۹۲) در شاخص های شش گانه گسترش یافته و با رشد روبرو بوده است.

به گزارش بنکر (Banker)، این بانک با هدف تسهیل و گسترش ارائه خدمات بانکی روزآمد برای آحاد اقشار جامعه و صرفه جویی در وقت و هزینه های دریافت خدمات بانکی و کمک به حفظ محیط زیست، نسبت به توسعه زیرساخت ها، ابزار و کانال های الکترونیکی خود به صورت متوازن و همه جانبه اقدام کرده است که نتایج این توسعه شامل: رشد 93 درصدی در تعداد دستگاه های خودپرداز، رشد 7 درصدی تعداد پایانه های فروشگاهی، رشد 138 درصدی تعداد کارت های بانکی صادره، رشد قابل توجه در تعداد پذیرندگان درگاه پرداخت اینترنتی، رشد قابل توجه مشتریان فعال اینترنت بانک و موبایل بانک، در بانک رفاه بوده است.

گفتنی است، هم اکنون بالغ بر 94 درصد از تراکنش های بانک رفاه از طریق ابزارهای پرداخت و کانال های بانکداری الکترونیک به انجام می رسد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید



آخرین اخبار

پایان بررسی طرح بانکداری در مجلس

بورس در اردیبهشت به کدام سو می‌رود ؟

آخرین وضعیت پرداخت وام‌های ارزی

روند نزولی طلا جهانی ادامه دارد

حباب سکه ۵۵۰ هزار تومان شد

ماندگاری دلار در کانال ۱۳۰۰۰تومانی

تغییرات بانکداری تا سال ۲۰۲۵

گشایش ارزی در راه است؟

بحران همیشگی بانک‌های مرکزی جهان سوم

تصمیم جدید درباره بخشودگی مالیاتی

عامل اصلی استقراض سیستم بانکی از بانک مرکزی

افزایش حقوق باید از این ماه پرداخت شود

جدیدترین پیش بینی قیمت طلا در هفته جاری

دلالی ارز تمام می‌شود؟

بانک سامان در رضایتمندی مشتریان اول شد

خرید و فروش طلای دست‌دوم ممنوع !

سوالات بنیادین در خصوص "عملیات بازار باز"

ارز باید تک‌نرخی شود

سه اشتباه رایج در میان بانکداران

خرید طلای آب شده غیر مجاز نیست

اقدامات موثر بانک مرکزی برای بازار سرمایه

رمز یکبار مصرف را از «بام» فعال کنید

آیا رونق به بازار طلا برمی‌گردد؟‌

گدایی با استفاده از دستگاه خودپرداز!

استفاده از چک آزاد ابلاغ شد

زمان حذف ۴ صفر از پول فرا رسید

قیمت رسمی یورو و پوند کاهش یافت

فروش اوراق گواهی ۱۸ درصد متوقف شد

گام بازار متشکل ارزی برای کنترل نرخ

بانک‌ها و صرافی‌ها، کد کارگزاری می‌گیرند