مدیرعامل بیمه پارسیان

صنعت بیمه نیازمند تبلیغات یکپارچه است

۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۷/۱۹کد خبر: 235782
مدیرعامل بیمه پارسیان با تأکید بر ضرورت رویکرد تبلیغات یکپارچه اعلام کرد اقدامات مشترک و هماهنگ در اطلاع رسانی و برنامه های فرهنگی و تبلیغی شرکت‌های بیمه ایجاب می‌کند تا برای تولید صدای واحد در صنعت بیمه در پی اجرای سیاست تبلیغات مشارکتی باشیم.

به گزارش بنکر (Banker)، مدیرعامل بیمه پارسیان با تأکید بر ضرورت رویکرد تبلیغات یکپارچه اعلام کرد اقدامات مشترک و هماهنگ در اطلاع رسانی و برنامه های فرهنگی و تبلیغی شرکت‌های بیمه ایجاب می‌کند تا برای تولید صدای واحد در صنعت بیمه در پی اجرای سیاست تبلیغات مشارکتی باشیم.
 هادی اویارحسین که در نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی بیمه در شرکت پارسیان سخن می گفت، افزود: تبلیغات در بسیاری از موارد اگرچه از طرف یک شرکت بیمه انجام می‌شود، اما نتایج آن تنها برای یک شرکت نیست و لازم است سیاست تبلیغات یکپارچه و جنرال را دنبال کنیم.
وی افزود:  فعالیت‌های تبلیغی روابط عمومی شرکت‌ها در قالب طرح های مشارکتی و هماهنگ قطعاً دارای جامعیت اجرایی خواهد بود، زیرا کارهای بیمه دارای جامعیت است و از آنجا که محتوا عمدتاً عمومی است، شیوه تبلیغات و اطلاع ‌رسانی نیز می‌تواند به همین صورت باشد.

عده‌ای نمی‌دانند بیمه‌اند
هادی اویار حسین با اشاره به اثر نوسانات نرخ ارز در صنعت بیمه و مصوبات ابلاغی اخیر در مواردی چون بیمه ارزی درمان مسافران و جبران خسارت‌ها و همچنین بیمه بدنه و اثراتی که بر روی نسبت خسارت پرداختی شرکت‌های بیمه باقی می گذارد، گفت: این موارد از اقتضائاتی است که صنعت بیمه متناسب با مسایل جاری کشور با آن روبروست و باید به شکلی چابک برای حل مشکلات چاره اندیشی کند. با این شرایط بیمه در زمینه اقدامات گسترده و قابل قبولی که ارایه می‌کند نیازمند اطلاع ‌رسانی به عموم مردم است. بر این اساس هم‌افزایی متولیان ارتباطات و روابط عمومی شرکت های بیمه می‌تواند صدای واحدی را به افکار عمومی منتقل کند.
وی افزود: صنعت بیمه با پوشش‌های وسیع خسارات جرحی و فوت ناشی از سیل روزهای گذشته به کمک مردم شتافته است و لازم است جامعه از این اقدامات آگاه شود و از مزایای بیمه بودن خود استفاده کند.
به نوشته  الفباخبر،اویارحسین خاطرنشان کرد: در حین بروز بسیاری از این خسارت‌ها متوجه می شویم که عده قابل توجهی از مردم خبر ندارند که بیمه‌اند و می‌توانند از مزایای بیمه بهره‌مند شوند. لذا با کمک و یادآوری این موضوع به آنان از سوی شرکت‌های بیمه شاهد تقویت اعتماد عمومی خواهیم بود. وی در توضیح بیشتر این مطلب گفت: افرادی که ملکی را به رهن می‌گیرند یا خودرو گرفته‌اند. اینها را مالک تا مدت‌ها به صورت اقساط بیمه کرده است و در صورت بروز سانحه، سیل و زلزله از این موضوع خبر ندارند و هنگامی که در بررسی‌ها این موضوع را به آنان یادآور می‌شویم کاملاً به احساس جامعه برای آگاهی از فواید بیمه‌ها و پی می ‌بریم. این در حالی است که حوادث طبیعی به خاطر وضعیت اقلیمی کشور استمرار دارد و آگاه‌ سازی افکار عمومی نیز باید مستمر باشد.


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید



آخرین اخبار

ارزش دلار ۴۰ درصد کم می شود

کاهش قیمت مسکن به شرط ثبات بازار ارز

نحوه مدیریت ارز در دهه ۷۰

نقش مهم بانک گردشگری در فضای اقتصادی بین‌المللی

پیش‌بینی افزایش چشمگیر قیمت جهانی طلا

بانک مرکزی موجب ثبات در بازار ارز می‌شود

نرخ مبادله ای یورو و پوند ارزان شد

قیمت وام مسکن چند؟

سیف: اطلاعات سری را نباید هر جا مطرح کرد

افزایش خودسرانه نرخ سود بانکی

بانکداری و قواعد سه‌گانه عدالت

سطح دادوستد در بازار طلا کاهش یافت

موزه بانک ملی میزبان رویداد «همفکر»

حضور اقتصادنوین در نمایشگاه kishINVEX

سالگرد اولین همایش ارزهای دیجیتال

چرا طلا این هفته آرام بود؟

سورپرایز دلار برای نوسان‌گیران

راهکارهای توسعه سودآوری بانک ملی بررسی شد

اطلاعیه بانک پارسیان درباره تحریم های آمریکا

اعطای وام با سپرده گذاری رونق گرفت

از واحدهای برتر بانک رفاه تجلیل شد

قطعی سامانه های بانک ایران زمین

بانک صادرات با «سپهر دانش» بانکداری را به مدارس برد

ضرورت ثبت‌نام فعالان بازار سرمایه در سامانه سِجام

کاهش قیمت ارز طلا را ارزان کرد

نرخ‌های حبابی دلار ماندگار نیست

تسهیل شرایط حضور تعاونی‌ها در بازار سرمایه

بررسی عملکرد شعب بانک ایران زمین

اقتصاددانان با رویکرد دولت مشکل دارند

تلاش بانک مرکزی برای خروج از سوئیفت

اخبار پربازدید