رشد سرمایه‌گذاری در بانک شهر

۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۵/۲۴کد خبر: 230044
مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر در مراسم تجلیل از خبرنگاران، از رشد سرمایه گذاری و رضایت عمومی شهروندان از خدمات این بانک طی سال‌های اخیر خبر داد.

به گزارش بنکر (Banker)،حمید رضا عظیمی در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار و با حضور اساتید حوزه ارتباطات، تعدادی از مدیران روابط عمومی سازمان ها و نهاد های مختلف از جمله مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از اصحاب رسانه در ساختمان این بانک برگزار شد، گفت: یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی کشورها میزان اهمیت و پیشرفت رسانه‌ در آنهاست و نامگذاری یک روز در سال به عنوان روز خبرنگار در تقویم رسمی کشور، نشان دهنده اهمیت این قشر در کشور ماست.

مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر تصریح کرد:خوشبختانه خبرنگاران کشورمان در تمامی حوزه های خبری همواره تعهد، آگاهی رسانی، دلسوزی و صداقت را در دستور کار خود قرار داده اند.
عظیمی در ادامه افزایش اعتماد عمومی و رشد سرمایه‌گذاری در بانک شهر را مرهون حمایت ها و اطلاع رسانی های دقیق خبرنگاران از شرایط این بانک به شهروندان عنوان کرد و گفت: بر اساس نظر سنجی انجام شده در کلانشهرها ، سطح اعتماد عمومی به بانک در سال گذشته به نسبت مدت مشابه 18 درصد رشد داشته که بی شک رسانه‌ها در این میان سهم عمده ای داشته اند.
در ادامه این مراسم، کامبیز زاهد پور که به تازگی باحکم دکتر همتی رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی به عنوان مدیرکل روابط عمومی این بانک منصوب شده است، نیز با اشاره به جایگاه خبرنگاران در ارتقای سطح آگاهی مردم گفت: اصحاب رسانه نماینده افکار عمومی هستند که با تمامی سختی‌ها رسالت خطیر خود را انجام می‌دهند.
زاهد پور با اشاره به سیاست های جدید رسانه ای بانک مرکزی ، گفت: قطعا در این دوره بانک مرکزی با همه رسانه‌ها همکاری خواهد داشت.
وی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از تمام سلایق در امر اطلاع رسانی وآگاهی سازی در جامعه ،گفت: برنامه رسانه ای این بانک با توجه به ضرورت ها و شرایط خاص کشور ، بهره گیری و استفاده از ظرفیت مشاوره و اطلاع رسانی تمام فعالان این حوزه است و در این زمینه از تمام اصحاب رسانه درخواست می شود بانک مرکزی را همراهی کنند.
در این مراسم، سید غلامرضا کاظمی دینان از اساتید ارتباطات نیز با اشاره به مشکلات خبرنگاران و اهمیت این حرفه اظهار کرد: حرکت خبرنگاران مانند پیامبران آگاهی بخشی است ، چرا که این قشر به عنوان نماینده افکار عمومی، رسالت آگاهی بخشی و دانایی جامعه را داشته و از این رو وظیفه‌ای خطیر بر عهده دارند .
وی افزود: جامعه آگاه، داناست و جامعه‌ای که دانا باشد توانمند است و به دنبال آن جامعه ای شاد است که این جامعه به طور حتم به شاخص‌های توسعه پایدار دست می‌یابد.
کاظمی دینان در ادامه با اشاره به اهمیت نامگذاری روز خبرنگار در تقویم رسمی کشور تصریح کرد: در تمامی سال نیاز است تا از خبرنگاران قدردانی شود چراکه در هر شرایطی در حال کسب خبر هستند و شرایط شغلی بسیار سخت و گاهی خطرناک دارند .
این استاد ارتباطات در ادامه، نقش روابط عمومی‌ها را در ارتباط با اصحاب رسانه بسیار حساس دانست و افزود: در چنین شرایطی که خبرنگاران مشکلات زیادی در حرفه خود دارند، خوب است تا روابط عمومی‌ها، رسانه‌ها را دوست و همراه خود بدانند و در تسهیل شرایط آنان همکاری کنند .
همچنین در این مراسم خبرنگاران به بیان موضوعاتی در زمینه مشکلات و مسائل عرصه خبرنگاری پرداختند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید



آخرین اخبار

قیمت سکه چقدر افزایش یافت؟

قیمت دلار در صرافی ملی گران شد

اقدام بازارساز برای مهار فضای روانی بازار

حجم نقدینگی بسیار بالا است

نسخ قدیمی همراه بانک ملی غیرفعال می‌شوند

بررسی طرح اصلاح قانون بانک مرکزی

کاهش میزان بدهى‌هاى بانکى در سال٩٧

سال گذشته ۷۰ میلیون بیمه نامه صادر شد

تسهیل خدمات بانکی با نت بانک شرکتی

اثرات حذف صفر از پول ملی بر اقتصاد

حداقل حقوق ۱.۵میلیون تومان تعیین شد

اونس جهانی رشد کرد

آغاز به کار نمایشگاه بانک، بورس و بیمه

خرید و فروش کاذب ارز متوقف شد

دردسرهای ناتمام لیر ترکیه

افزایش سرعت فروش اموال مازاد بانک‌ها

تهدید دلار باید حذف شود

بازار متشکل ارزی، انحرافی و جعلی است

بورس چقدر جای رشد دارد؟

نوسانات قیمت دلار در اولین ماه سال

۱۰ ارز باارزش جهان کدامند؟

بازار ارز چشم انتظار ۲ رخداد جدید

مبنای تعیین کف و سقف نرخ سود در بانک‌ها

اطلاعات بانکی در معرض فیشینگ

علامت نخست از تورم سال ۹۸

کاهش نرخ ۲۶ ارز در بازار بین بانکی

ادامه همکاری باکنلون بانک چین با ایران

نرخ سود بانکی، دامنه‌ای می‌شود

نوسان‌گیری دلار با «بازار متشکل ارزی»

دلار از سکه پیشی گرفت