سیاست راهبردی بانک ملی ایران

۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۴/۲۸کد خبر: 226105
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد:رعایت اخلاق حرفه ای در تعاملات با مشتریان و حتی بدهکاران ضروری است و باعث افزایش اعتماد مشتریان و ارائه تصویر مثبت از بانک می شود.

به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)،برات کریمی در بازدید از شعبه حافظ این بانک و دیدار با کارکنان شعبه گفت: اخلاق حرفه‌ای باید به شکل رفتار سازمانی در بین همه کارکنان نهادینه شود و نمود یابد که در این صورت،نشاط و اقبال عمومی ،سودآوری برای سازمان و رونق و توسعه اقتصادی را در پی خواهد داشت. 

وی حرکت به سوی مدیریت ترازنامه، بهبود شاخص های مالی و نهایتاً کسب سود از طریق درآمدهای غیرمشاع را ضروری و سیاست راهبردی بانک دانست و در این زمینه انجام اقداماتی نظیر بودجه ریزی عملیاتی برای واحدها در تمامی سطوح سازمان و توجه ویژه به اصل هزینه- فایده به عنوان یک عامل مهم و تعیین کننده در هر موسسه اقتصادی را مهم توصیف کرد. 
تیموریان رییس شعبه حافظ نیز در این بازدید ،گزارشی از عملکرد این شعبه ارایه کرد.



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید



آخرین اخبار

قیمت سکه چقدر افزایش یافت؟

قیمت دلار در صرافی ملی گران شد

اقدام بازارساز برای مهار فضای روانی بازار

حجم نقدینگی بسیار بالا است

نسخ قدیمی همراه بانک ملی غیرفعال می‌شوند

بررسی طرح اصلاح قانون بانک مرکزی

کاهش میزان بدهى‌هاى بانکى در سال٩٧

سال گذشته ۷۰ میلیون بیمه نامه صادر شد

تسهیل خدمات بانکی با نت بانک شرکتی

اثرات حذف صفر از پول ملی بر اقتصاد

حداقل حقوق ۱.۵میلیون تومان تعیین شد

اونس جهانی رشد کرد

آغاز به کار نمایشگاه بانک، بورس و بیمه

خرید و فروش کاذب ارز متوقف شد

دردسرهای ناتمام لیر ترکیه

افزایش سرعت فروش اموال مازاد بانک‌ها

تهدید دلار باید حذف شود

بازار متشکل ارزی، انحرافی و جعلی است

بورس چقدر جای رشد دارد؟

نوسانات قیمت دلار در اولین ماه سال

۱۰ ارز باارزش جهان کدامند؟

بازار ارز چشم انتظار ۲ رخداد جدید

مبنای تعیین کف و سقف نرخ سود در بانک‌ها

اطلاعات بانکی در معرض فیشینگ

علامت نخست از تورم سال ۹۸

کاهش نرخ ۲۶ ارز در بازار بین بانکی

ادامه همکاری باکنلون بانک چین با ایران

نرخ سود بانکی، دامنه‌ای می‌شود

نوسان‌گیری دلار با «بازار متشکل ارزی»

دلار از سکه پیشی گرفت