سیاست راهبردی بانک ملی ایران

۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۴/۲۸کد خبر: 226105
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد:رعایت اخلاق حرفه ای در تعاملات با مشتریان و حتی بدهکاران ضروری است و باعث افزایش اعتماد مشتریان و ارائه تصویر مثبت از بانک می شود.

به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)،برات کریمی در بازدید از شعبه حافظ این بانک و دیدار با کارکنان شعبه گفت: اخلاق حرفه‌ای باید به شکل رفتار سازمانی در بین همه کارکنان نهادینه شود و نمود یابد که در این صورت،نشاط و اقبال عمومی ،سودآوری برای سازمان و رونق و توسعه اقتصادی را در پی خواهد داشت. 

وی حرکت به سوی مدیریت ترازنامه، بهبود شاخص های مالی و نهایتاً کسب سود از طریق درآمدهای غیرمشاع را ضروری و سیاست راهبردی بانک دانست و در این زمینه انجام اقداماتی نظیر بودجه ریزی عملیاتی برای واحدها در تمامی سطوح سازمان و توجه ویژه به اصل هزینه- فایده به عنوان یک عامل مهم و تعیین کننده در هر موسسه اقتصادی را مهم توصیف کرد. 
تیموریان رییس شعبه حافظ نیز در این بازدید ،گزارشی از عملکرد این شعبه ارایه کرد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید



آخرین اخبار

بازنگری در شیوه تسهیلات دهی مسکن

ارسال مدارک تخلفات ۳۱ ابر بدهکار بانکی به قوه قضاییه

سکه ۱۳۶هزار تومان ارزان شد

پرونده ادغام بانک‌ها و موسسات در بانک سپه نهایی شده است

مشکلات تبدیل دسته چک قدیمی به چک صیادی

کارکنان بانک ها پولشان را به دلار سپرده گذاری می کنند

نرخ دلار چگونه تعیین می‌شود؟

ثبات نسبی در بازار سکه و طلا

طلا امروز ارزان تر شد

یارانه مردادماه، امشب در حساب ها

یک هفته دیگر، وضع دلار خوب می شود

ارز بالای ۸ هزار تومان صرفه اقتصادی ندارد

دردسر دلار برای طلا

عرضه‌کننده اصلی ارز، دولت است

جزییات بخشنامه جدید ارزی اعلام شد

برگ برنده بسته جدید ارزی

نرخ مبادله ای پوندو یورو بالا رفت

بحران جدید ارز به نفع طلا خواهد بود

با این نقدینگی چه باید کرد؟

اجباری به نام افزایش نرخ سود بانکی

صرافی یک بانک‌ پلمب شد!

سقوط پوند در برابر دلار

نرخ ارز با دستور کاهش نمی‌یابد

دلار اعتبار خود را از دست داد

صدای بلند دلالان ارزی در بازار تهران

چه عواملی طلا را ضعیف کرد؟

فعالیت سامانه کاشف آغاز شد

خریداران طلا و سکه مراقب باشند

بانک رفاه کارگران ۵۸ ساله شد

نوسانات بازار ارز را کنترل می کنیم