آموزش، مسیر تبدیل بانک ملی به بانک پاسخگو

۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۳/۹کد خبر: 221610
*برات کریمی/ عضو هیات مدیره بانک ملی ایران

به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)،«آموزش»، مسیر تبدیل شدن بانک ملی ایران به «بانک پاسخگو»* «آموزش» رکن تغییر ناپذیر اقدامات درون سازمانی بانک ملی ایران است. هر سال رقم قابل توجهی برای آموزش کارکنان و البته مشتریان بانک هزینه می شود.

این آموزش ها تنها یک هدف را دنبال می کند و آن حرکت هر چه سریع تر بانک ملی ایران به سمت یک نهاد «پاسخگو» است. در دنیای کنونی، مشتریان نمی پذیرند که کارکنان یک بانک، نسبت به امور مراجعان بی اطلاع باشند و یا نسبت به دستورالعمل های مختلف و متعدد آشنایی نداشته باشند.
یکی از دغدغه های بانک ملی ایران این است که اطلاع رسانی به مشتریان و کارکنان، به موقع، کامل و جامع باشد.
تا پیش از این اقدامات «آموزشی» بانک در میان همه کارکنان جاری بود، اما در سال جاری علاوه بر آموزش های معمول، برنامه هایی ویژه متصدیان امور بانکی که در پشت باجه ها مشغول خدمت رسانی به مشتریان هستند مدنظر قرار گرفته است.
بانک ملی ایران معتقد است همه کارکنان شعب باید در خدمت رسانی به مشتریان فعالانه حضور داشته باشند، بنابراین همه باید از نحوه کارکردها، بخشنامه و دستورالعمل ها آگاه باشند. سعی شده با حذف سلسله مراتب سنتی و پیچیدگی های زاید در نظام اداری بانک، همه کارکنان در سریع ترین زمان ممکن، به صورت کاملا سیستمی، تازه ترین مصوبات و بخشنامه ها را دریافت کرده و آنها را در انجام امور مشتریان به کار گیرند.
با روال جدید، بدیهی است که سنگینی کار شعبه میان همه کارکنان توزیع خواهد شد و از سوی دیگر با اطلاع رسانی به موقع، همه کارکنان شعب از همه خدمات جدید آگاهی خواهند یافت.
این روش، سرعت انجام امور در شعب را افزایش داده و به افزایش بیش از پیش رضایت مشتریان خواهد انجامید.
همزمان با این اقدامات، توسعه بانکداری الکترونیکی نیز با شدت هر چه بیشتر ادامه دارد، به طوری که مشتریان بانک تا حد امکان برای انجام امور بانکی خود به حضور در شعب نیازی نداشته باشند. در شعب منتخب بانک، انواع خدمات غیرحضوری نیز به مشتریان آموزش داده می شود.
«بام» و «بله» به عنوان سوپر محصولات بانک ملی ایران، امروزه خدمات گسترده ای به صورت غیرحضوری به مشتریان ارائه می دهند و خدمات جدید طراحی شده در این دو بستر نیز تحولات قابل توجهی در حوزه بانکداری الکترونیکی ایجاد خواهد کرد.



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید



آخرین اخبار

روابط عمومی بانک ملی، روابط عمومی برتر در ارتباطات الکترونیک شد

مشکل کونلون بانک چین با بازرگانان ایرانی

احتمال تمدید اعتبار کارت‌های بانکی

بعد از ۱۳ آبان آرامش بازار ارز بیشتر می‌شود

بانک‌ها امروز دلار را چند خریدند؟

اجازه اخلال در بازار ارز را نخواهیم داد

برگزاری ۲ نشست‌ توسط بانک صادرات

تالار شیشه ای بورس قرمز پوش شد

«کمپین اعتماد» بانک صادرات ​تندیس طلایی برد

موانع ورود بانک‌های خارجی به کشور

برای کاهش اجاره‌بها برنامه داریم

طلا تا پایان سال گران‌تر می‌شود

ایران به تحریم سوئیفت بدل زد

برنامه‌ جدید دولت برای پایداری نرخ‌ ارز

رشد ۱۴۴ درصدی اعطای تسهیلات بانک آینده

بانک آینده آماده خدمت به نابینایان

کمک بانک ملت به پویش لبخند

شرکت‌های غیر مجاز بیمه اعلام می‌شود

تودیع و معارفه در بانک ملی ایران

بانک کنلون چین تعاملات خود با ایران را قطع می‌کند

نظام بانکی باید اصلاح شود

سد بانک مرکزی مقابل صادرات ریالی

۷ قلم کالا از گروه دریافت ارز دولتی حذف شدند

ارزیابی ریسک کسب و کارهای اینترنتی پیش از ارائه درگاه ممکن شد

تصویب بودجه ساخت ۱۷ مدرسه در سال جاری

بانک مرکزی نرخ کالاها را اعلام کرد

روند صعودی قیمت طلا ادامه دارد

مدیران ادارات نظارت ارز و بین الملل منصوب شدند

رازهـای مهـار اولیـن شوک ارزی

ایست دلار در ماه هفتم

اخبار پربازدید