آموزش، مسیر تبدیل بانک ملی به بانک پاسخگو

۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۳/۹کد خبر: 221610
*برات کریمی/ عضو هیات مدیره بانک ملی ایران

به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)،«آموزش»، مسیر تبدیل شدن بانک ملی ایران به «بانک پاسخگو»* «آموزش» رکن تغییر ناپذیر اقدامات درون سازمانی بانک ملی ایران است. هر سال رقم قابل توجهی برای آموزش کارکنان و البته مشتریان بانک هزینه می شود.

این آموزش ها تنها یک هدف را دنبال می کند و آن حرکت هر چه سریع تر بانک ملی ایران به سمت یک نهاد «پاسخگو» است. در دنیای کنونی، مشتریان نمی پذیرند که کارکنان یک بانک، نسبت به امور مراجعان بی اطلاع باشند و یا نسبت به دستورالعمل های مختلف و متعدد آشنایی نداشته باشند.
یکی از دغدغه های بانک ملی ایران این است که اطلاع رسانی به مشتریان و کارکنان، به موقع، کامل و جامع باشد.
تا پیش از این اقدامات «آموزشی» بانک در میان همه کارکنان جاری بود، اما در سال جاری علاوه بر آموزش های معمول، برنامه هایی ویژه متصدیان امور بانکی که در پشت باجه ها مشغول خدمت رسانی به مشتریان هستند مدنظر قرار گرفته است.
بانک ملی ایران معتقد است همه کارکنان شعب باید در خدمت رسانی به مشتریان فعالانه حضور داشته باشند، بنابراین همه باید از نحوه کارکردها، بخشنامه و دستورالعمل ها آگاه باشند. سعی شده با حذف سلسله مراتب سنتی و پیچیدگی های زاید در نظام اداری بانک، همه کارکنان در سریع ترین زمان ممکن، به صورت کاملا سیستمی، تازه ترین مصوبات و بخشنامه ها را دریافت کرده و آنها را در انجام امور مشتریان به کار گیرند.
با روال جدید، بدیهی است که سنگینی کار شعبه میان همه کارکنان توزیع خواهد شد و از سوی دیگر با اطلاع رسانی به موقع، همه کارکنان شعب از همه خدمات جدید آگاهی خواهند یافت.
این روش، سرعت انجام امور در شعب را افزایش داده و به افزایش بیش از پیش رضایت مشتریان خواهد انجامید.
همزمان با این اقدامات، توسعه بانکداری الکترونیکی نیز با شدت هر چه بیشتر ادامه دارد، به طوری که مشتریان بانک تا حد امکان برای انجام امور بانکی خود به حضور در شعب نیازی نداشته باشند. در شعب منتخب بانک، انواع خدمات غیرحضوری نیز به مشتریان آموزش داده می شود.
«بام» و «بله» به عنوان سوپر محصولات بانک ملی ایران، امروزه خدمات گسترده ای به صورت غیرحضوری به مشتریان ارائه می دهند و خدمات جدید طراحی شده در این دو بستر نیز تحولات قابل توجهی در حوزه بانکداری الکترونیکی ایجاد خواهد کرد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید



آخرین اخبار

عضویت بانک آینده در انجمن بانکداران آسیا

بانک پارسیان سررسید ۹۸ را چاپ نمی کند

خدمت جدید در سامانه «بام»

مراقب کلاهبرداران سود سهام عدالت باشید

ترفند جدید دلال‌ها برای خرید دلارهای خانگی

تأمین مالی بنگاه های تولیدی، اولویت نخست بانک سپه

طلا ۹ماهه بیش از ۱۰۰درصد گران شد

از پژوهشگر منتخب بانک صادرات تقدیر شد

سرمایه گذاری بانک ملی در هتل ساران

وب سایت جدید بانک سپه رونمایی شد

کاهش نرخ ارز سناریو مقابله با تحریم‌ها بود

تحقق ۸۷ درصدی سود هر سهم بانک سینا

روند صعودی قیمت طلا در سال ۲۰۱۹ میلادی

شتاب رشد نقدینگی کاهش یافت

برای پیمان‌های پولی باید شرایط فراهم باشد

افزایش قیمت دلار، طلا را ارزان کرد

اهدای جوایز ویژه قرعه کشی حساب های پس انداز بانک ملی

راهکارهای کلیدی تقویت ارزش پول ملی

پژوهشگران برتر نظام بانکی معرفی شدند

بانک مرکزی اسب سرکش دلار را رام کرد

پیش بینی روند قیمت طلا

تبدیل ملت کارت به کارت سوخت

راس برنامه های بانک کشاورزی

بانک ملّی ۶۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

نظام بانکی در حال پوست اندازی است

آغاز جشنواره تجلیل از پژوهشگران پول و بانک

رویداد سرنوشت‌ساز طلا در سال ۲۰۱۹

صورت‌های مالی اعتباری ملل شفاف شد

امشب یارانه نقدی آذر واریز می شود

پیشنهاد افزایش سقف وام ازدواج