سفیر برند

۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵کد خبر: 215189
*سمانه مزینانی

استفاده از چهره های ورزشی برای #تبلیغ کالا و خدمات تحت عنوان #سفیر_برند این روزها رواج یافته است.
در گوشه و کنار شهر, در روزنامه ها و سایت ها شاهد تبلیغات گسترده شرکتهای خدمات تاکسی, لبنیات,خمیردندان و... هستیم. البته این روندی است که از گذشته بوده و قطعاً ادامه هم خواهد داشت.
اما نکته مهم در انتخاب و بهره برداری از سفیر برند در بیشتر برندهایی که از چهره های ورزشی و حتی غیر ورزشی استفاده می کنند این است که این همکاری متمرکز و محدود به چند عکس و یا ویدئوست و اساساً سفیر که نقش و ماموریت برقراری ارتباط دو سویه بین برند و مخاطبانش را دارد صرفاً محدود به یک فریم عکس یا ویدئو می شود بدون هیچ اقدام و فعالیت موثر اجتماعی، حتی گاهی وقتها نیز یافتن تناسب بین هویت, کارکرد و محصول برند با سفیر انتخاب شده بسیار سخت است.
مثلاً در انتخاب کریم باقری برای خمیردندان به دلیل چهره بی لبخندش یا استفاده از مهدوی کیای ریزنقش برای تبلیغ لبنیات و امثال آن.
بانک_سامان نیز به عنوان یک بنگاه اقتصادی اخیراً با انتخاب #کارلوس_کیروش به عنوان یک چهره مطرح بین المللی تبلیغات خود را در رسانه های محیطی و مکتوب انجام می دهد. اما گذشته از چهره، تیپ و شخصیت کیروش که زمینه انتخاب او را به عنوان سفیر برند تقویت می کند سه نکته مهم وجود دارد که این انتخاب سامان را از دیگر تبلیغات مشابه متمایز می کند و تعریف این همکاری را به قالب و تعریف سفیر برند بسیار نزدیک می کند.
یکی اینکه بانک سامان سفیر خود را در قاب تصویر و تبلیغ محدود نکرد و با شناخت ظرفیتها و توانمندی های #کیروش در حوزه های مختلف او را به میان کارکنان و مشتریانش برد تا بتواند بخشی از اهداف و پیام هایش را از زبان او بیان کند و از این منظر ارزش افزوده بسیار خوبی را برای خود به ارمغان بیاورد.
چرا که تناسب بین پیامهای تبلیغاتی و بیان و افکار سفیر در باورپذیری آن برای مخاطبان بسیار مهم و تاثیرگذار است. این موضوع مهمی است که در هیچ یک از انتخابهای دیگر دیده نمی شود.
و دیگر اینکه تناسب بسیار روشنی بین کیروش به عنوان یک چهره بین المللی مشهور با تصویر بین المللی بانک سامان به عنوان یکی از فعال ترین و محبوبترین بانکها در عرصه بین الملل وجود دارد که از این منظر نیز می توان انتخاب سامان را مثبت ارزیابی کرد.
نکته پایانی و مهم در این انتخاب و همکاری, دوره زمانی و ظرفیت رسانه ای بسیار خوبی است که به دلیل قرارداشتن در آستانه جام جهانی بانک سامان با کمترین هزینه از جریان خبری رو به رشد آن بهره مند خواهد شد.


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید



آخرین اخبار

سود سپرده‌های بانکی ۳۳ درصد زیاد شد!

بانک کارآفرین تندیس بلورین گرفت

خودکفایی ۱۰۰ هزار نفر با تسهیلات بانک ملت

بازدید مدیرعامل بانک ملت از روزنامه اطلاعات

بانک ملت برترین شرکت کشور معرفی شد

روسای موفق شعب بانک رفاه معرفی شدند

با فعالان زیرزمینی بازار ارز برخورد می کنیم

افت قیمت انواع سکه/ دلار ارزان شد

استقبال متقاضیان از پیش فروش سکه

مبادله حواله الکترونیکی بین پست‌بانک‌ و قطر

نتایج نشست سیف با مدیران عامل بانک ها

سرعت رشد بدهی دولت به بانک‌ها کند شد

سقف برداشت از خودپردازهای بانک ملی، ۵۰۰ هزار تومان شد

اعلام ضوابط فعالیت استارت آپ‌های بیمه

بانک ملت پیشرو در استفاده از نوآوری ها

تجلیل از ۲۰ رییس شعبه بانک ملت

دلایل بروز نوسانات اخیر نرخ ارز

افزایش نرخ دلار ثمری برای اقتصاد ندارد

توزیع مناسب اسکناس نو در بانک ها

طلا گران شد

نحوه هزینه‌کرد حق بیمه شخص ثالث

گامی مهم در جهت یکسان سازی نرخ ارز

افزایش سقف برداشت از خودپردازهای بانک کشاورزی در نوروز

۲۰ رئیس شعب بانک سپه بین برترین های بانکی

تاثیر ارزش دلار آمریکا بر قیمت طلا

عرضه ۱۰ کیلوگرم شمش طلادر بورس

دریافت وام بدون ضامن در بانک ایران زمین

موفقیت های بانک صنعت حاصل کارگروهی

آخرین فرصت شرکت در قرعه کشی «بله»

چقدر چک در دی ماه وصول نشد؟