سفیر برند

۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵کد خبر: 215189
*سمانه مزینانی

استفاده از چهره های ورزشی برای #تبلیغ کالا و خدمات تحت عنوان #سفیر_برند این روزها رواج یافته است.
در گوشه و کنار شهر, در روزنامه ها و سایت ها شاهد تبلیغات گسترده شرکتهای خدمات تاکسی, لبنیات,خمیردندان و... هستیم. البته این روندی است که از گذشته بوده و قطعاً ادامه هم خواهد داشت.
اما نکته مهم در انتخاب و بهره برداری از سفیر برند در بیشتر برندهایی که از چهره های ورزشی و حتی غیر ورزشی استفاده می کنند این است که این همکاری متمرکز و محدود به چند عکس و یا ویدئوست و اساساً سفیر که نقش و ماموریت برقراری ارتباط دو سویه بین برند و مخاطبانش را دارد صرفاً محدود به یک فریم عکس یا ویدئو می شود بدون هیچ اقدام و فعالیت موثر اجتماعی، حتی گاهی وقتها نیز یافتن تناسب بین هویت, کارکرد و محصول برند با سفیر انتخاب شده بسیار سخت است.
مثلاً در انتخاب کریم باقری برای خمیردندان به دلیل چهره بی لبخندش یا استفاده از مهدوی کیای ریزنقش برای تبلیغ لبنیات و امثال آن.
بانک_سامان نیز به عنوان یک بنگاه اقتصادی اخیراً با انتخاب #کارلوس_کیروش به عنوان یک چهره مطرح بین المللی تبلیغات خود را در رسانه های محیطی و مکتوب انجام می دهد. اما گذشته از چهره، تیپ و شخصیت کیروش که زمینه انتخاب او را به عنوان سفیر برند تقویت می کند سه نکته مهم وجود دارد که این انتخاب سامان را از دیگر تبلیغات مشابه متمایز می کند و تعریف این همکاری را به قالب و تعریف سفیر برند بسیار نزدیک می کند.
یکی اینکه بانک سامان سفیر خود را در قاب تصویر و تبلیغ محدود نکرد و با شناخت ظرفیتها و توانمندی های #کیروش در حوزه های مختلف او را به میان کارکنان و مشتریانش برد تا بتواند بخشی از اهداف و پیام هایش را از زبان او بیان کند و از این منظر ارزش افزوده بسیار خوبی را برای خود به ارمغان بیاورد.
چرا که تناسب بین پیامهای تبلیغاتی و بیان و افکار سفیر در باورپذیری آن برای مخاطبان بسیار مهم و تاثیرگذار است. این موضوع مهمی است که در هیچ یک از انتخابهای دیگر دیده نمی شود.
و دیگر اینکه تناسب بسیار روشنی بین کیروش به عنوان یک چهره بین المللی مشهور با تصویر بین المللی بانک سامان به عنوان یکی از فعال ترین و محبوبترین بانکها در عرصه بین الملل وجود دارد که از این منظر نیز می توان انتخاب سامان را مثبت ارزیابی کرد.
نکته پایانی و مهم در این انتخاب و همکاری, دوره زمانی و ظرفیت رسانه ای بسیار خوبی است که به دلیل قرارداشتن در آستانه جام جهانی بانک سامان با کمترین هزینه از جریان خبری رو به رشد آن بهره مند خواهد شد.


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید



آخرین اخبار

آغاز به کار هفته FATF در پاریس

علت کاهش بدهی بانک‌های خصوصی به بانک مرکزی

در سال ۹۸ این افراد مالیات نمی دهند

کنترل حجم ترازنامه "بانکهای مشکل دار"

زمان واریز حقوق بهمن بازنشستگان

خبرهای خوب برای بازار ارز

حباب سکه ۳۷۰ هزار تومان شد

بانک ملی از تازه ترین دستاوردهای خود رونمایی می‌کند

بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی افزایش یافت

راهکار رونق بازار مسکن

یکبار مصرف‌سازی رمز اول کارت های بانکی

دستگیری ۲۰ دلال بازار ارز

دلار در مسیر صعود قرار گرفت

نرخ حق الوکاله بانک سپه ۳ درصد تعیین شد

بانک سپه ۲۲۷ هزار فقره وام ازدواج پرداخت کرد

چرا قیمت دلار جهش کرد؟

دلار امروز در صرافی ملی چند؟

هجوم انگلیسی‌ها برای خرید یورو

نرخ‌های غیرواقعی به بیمه آسیب وارد می‌کند

خبرهای خوشی برای صرافی ها در راه است

بدهکار کلان بانکی بازداشت شد

استقبال از سیاست تشویقی بانک مرکزی

ادامه موج صعودی قیمت طلا

ورود اسکناس ارز به هر میزان آزاد است

شرط تغییر سقف وام مسکن

ریشه‌های تورم

تازه ترین تحلیل تکنیکال درباره روند قیمت طلا

مهاجرت معکوس منابع سرگردان به بانک‌ها

اطلاعیه بانک اقتصادنوین درباره اوراق گواهی سپرده مرحله ۲۵

نرخ بانکی پوند و یورو ارزان شد