برنده جشنواره "ماشین بابام" بانک ملی مشخص شد

۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵کد خبر: 215159
قرعه کشی دومین دوره جشنواره سامانه "بام" بانک ملی ایران با عنوان «ماشین بابام» امشب برگزار و برنده خوش اقبال آن مشخص شد.

به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)،در مراسم قرعه کشی این جایزه که در باشگاه آجودانیه با حضور مدیرعامل، برات کریمی عضو هیات مدیره، مدیران ارشد، کارکنان و مشتریان برگزار شد، طاهره عباس زاده از مشهد به عنوان برنده یک دستگاه رنو کپچر انتخاب شد.

قرعه کشی از میان مشتریانی که از ابتدای آبان ماه تا پایان دی ماه در این سامانه عضو شده و نیز مشتریان عضو سامانه بام به شرطی که حداقل یک نفر را به عنوان عضو جدید در این سامانه معرفی و ثبت نام کرده بودند، برگزار شد.
«نیسان جوک» جایزه ویژه دوره اول جشنواره «بام» با نام «یک بام و چند برنده» بود.
 
بانک ملی ایران، مدرن، پیشرو و حرفه ای شده است
 
مدیرعامل بانک ملی ایران در این مراسم گفت: آمار موجود نشان می دهد شعبی که میزان معرفی سامانه بام در آن بیشتر بوده، خلوت تر شده اند و کارکنان آن می توانند به سایر امور شعبه بپردازند.
دکتر محمدرضا حسین زاده با بیان این که امروز بانک ملی ایران یک بانک مدرن، پیشرو و حرفه ای است، اظهار کرد: بام و بله در فضای مجازی و کارت سکه، طرح ویژه مسکن و بانک آفیسر نمونه های موفق اجرای بانکداری مدرن در بانک ملی ایران است.
وی ادامه داد: خلاقیت و نوآوری در بانک ملی ایران موج می زند و ما تلاش کرده ایم با استفاده از توان و دانش داخلی و خارجی، آنها را به محصولات متنوع مشتری پسند تبدیل کنیم.
مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: با رونمایی از محصولات تازه بانک در شش ماهه نخست سال آینده، تحولی جدی در نظام بانکی ایجاد خواهد شد.
«بام» سامانه ای است که مشتریان بانک ملی ایران می توانند با آن بخش قابل توجهی از نیازهای بانکی خود را برطرف کنند. این سامانه علاوه بر اینکه از روی سایت بانک ملی ایران قابل دسترسی است، در دو نسخه اندروید و آی او اس نیز در اختیار مشتریان قرار گرفته است.
دریافت صورتحساب، انتقال وجه، شارژ خودکار سیم کارت، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبض، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ و پرداخت به خیریه ها تنها بخشی از خدمات سامانه «بام» است.
«بام» مانند یک موجود زنده به صورت مرتب و زمان بندی شده در حال به روز رسانی است، به طوری که هر دو هفته یک بار امکانات تازه ای به آن افزوده می شود.
روابط عمومی بانک ملی ایران طی یک سال اخیر با برگزاری چند جشنواره و تبلیغات گسترده، توسعه به کارگیری سامانه «بام» را در دستور کار خود قرار داده است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید



آخرین اخبار

کاربران کانون جوانه‎های بانک ملی، مدیران اقتصادی آینده ایران

افزایش شیب منحنی تورم

نصب کارتخوان در مطب‌ها اجباری نیست

بانک رفاه پیشقراول حوزه سلامت

برگزاری کارگاه آموزشی در بیمه آسیا

هشدار اتحادیه طلا و جواهر به خریداران طلا

لزوم اصلاح نقشه ارزی کشور

تفحص از بانک مرکزی کلید خورد

بانک سامان به ۱۱۰ هزار مسافر خدمات ارزی ارایه کرد

سکه ۹۰ هزار تومان ارزان شد/جدول

کوهنوردان بانک رفاه قله سهند را فتح کردند

راه‌های امن کردن بانکداری الکترونیکی

۱۳۰۰ درگاه متخلف اینترنتی مسدود شد

اطمینان نهاوندیان در مورد کنترل نوسانات ارزی

قرعه‌کشی جشنواره بیمه سامان برگزار شد

مدرسه "مهر نوین" مورد بهره‌برداری قرار گرفت

خریداران پیش فروش سکه چقدر سود کردند؟

روزهای درخشانی برای طلا رقم می‌خورد

تکاپوی بانک ها برای حفظ سپرده ها با وعده نرخ سود بالا

محور اصلی رسانه، خبرنگار است

خریدوفروش مصنوعات طلا در حد صفر است

جامانده های سود سهام عدالت بخوانند

تعیین تکلیف یک هزار و ۷۵۷ میلیارد ریال از املاک تملیکی بانک ملّی

اختلاف نظر کارشناسان درباره روند قیمت طلا

درآمد بانک‌ها در خطر است

چرا بسته ارزی موفق نبود؟

طول درمان سیاستگذار پولی

واقعیاتی که درباره بیمه‌نامه عمر نمی‌دانید

سامانه «کارا» متوقف شد

بخشودگی بدهکاران بانک ایران زمین