آخر بانکداری به کجا می‌رود؟

ایران
۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۵کد خبر: 214302
*دکتر محمد رضا حسین‌زاده/مدیر عامل بانک ملی ایران
یک سال پیش، وقتى در جلسه اى در بانک مرکزى و در حضور دکتر سیف و اعضای هیأت عامل بانک مرکزى، سامانه پیام رسان «بله» و سرویس هاى بانکى آن ، توسط مهندسان جوان شرکت سداد و همکاران بخش IT بانک ملى ایران معرفی و نمایش داده شد، به ناگاه یکى از مقامات حاضر در جلسه، پرسشى عمیق و فکورانه مطرح کرد که از شنیدنش جا خوردم! ایشان رو به سوى معاون وقت فناورى بانک مرکزى و همکارانش کرد و پرسید: «با این حساب (اشاره به نمایش خدمات بانکى پیام رسان «بله») آخر بانکدارى به کجا خواهد رفت؟
در پاسخ، دکتر حکیمى که هنوز آن موقع معاون فناورى بانک مرکزی نشده بود، مطلب آینده نگرانه اى را گفت که بیشتر شگفت زده شده و جا خوردم!
وی گفت: آخر بانکدارى همین است! از این به بعد بانکدارى در شبکه هاى مجازى خود را نشان خواهد داد، بانک ملى ایران هم با پشتیبانى و معرفى این پیام رسان بانکى، یک سال و نیم تا دو سال از دیگر بانک هاى کشورمان جلو است!
اکنون کمى بیش از یک سال از آن جلسه گذشته و پیام رسان «بله» که در مرحله بلوغ و تکامل به سر مى برد، رتبه برتر جشنواره دکتر نوربخش را از آن خود کرده است، در حالى که بانک هاى پرشمارى به آن پیوسته‌اند و در جهت ارائه خدمات بانکى به مشتریانشان از آن بهره مى برند.
تصور کنید در حال چت و گفت‌و‌گو با مخاطب هستید و بر اساس نیاز و بدون خروج از برنامه، کارهاى بانکى خود را هم انجام مى دهید، بى آنکه کارمزد و هزینه اى هم پرداخت کنید، از طریق کارت به کارت پول انتقال مى دهید یا درخواست پول مى کنید و در یک آن واریز مى شود، شارژ مى خرید، جریمه خودرو پرداخت مى کنید، عوارض خروج از کشور پرداخت مى کنید، قبض موبایل‌تان را پرداخت مى کنید و... حس و لذتى که به شما دست مى دهد وصف‌ناپذیر است.
پیام رسان «بله» که از پلتفرم بسیار قوى و پیشرفته (مشابه تلگرام) برخوردار است، قصد و بناى هیچ رقابتى با پیام رسان هاى داخلى و خارجى را ندارد و صرفاً بر بستر خدمات بانکى پایه گذارى شده و به هموطنانمان خدمات رسانى مى کند.
«بله» در حال رشد است و روز به روز بر کیفیت و تعداد خدمات آن بویژه خدمات بانکى‌اش افزوده مى شود.
فرصتى است تا هموطنانمان در کنار چت و گفت‌و‌گو، کارهاى بانکى و مالى خود را انجام دهند، کسب و کار خود را مدیریت کنند و رونق بخشند.



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید



آخرین اخبار

روابط عمومی بانک ملی، روابط عمومی برتر در ارتباطات الکترونیک شد

مشکل کونلون بانک چین با بازرگانان ایرانی

احتمال تمدید اعتبار کارت‌های بانکی

بعد از ۱۳ آبان آرامش بازار ارز بیشتر می‌شود

بانک‌ها امروز دلار را چند خریدند؟

اجازه اخلال در بازار ارز را نخواهیم داد

برگزاری ۲ نشست‌ توسط بانک صادرات

تالار شیشه ای بورس قرمز پوش شد

«کمپین اعتماد» بانک صادرات ​تندیس طلایی برد

موانع ورود بانک‌های خارجی به کشور

برای کاهش اجاره‌بها برنامه داریم

طلا تا پایان سال گران‌تر می‌شود

ایران به تحریم سوئیفت بدل زد

برنامه‌ جدید دولت برای پایداری نرخ‌ ارز

رشد ۱۴۴ درصدی اعطای تسهیلات بانک آینده

بانک آینده آماده خدمت به نابینایان

کمک بانک ملت به پویش لبخند

شرکت‌های غیر مجاز بیمه اعلام می‌شود

تودیع و معارفه در بانک ملی ایران

بانک کنلون چین تعاملات خود با ایران را قطع می‌کند

نظام بانکی باید اصلاح شود

سد بانک مرکزی مقابل صادرات ریالی

۷ قلم کالا از گروه دریافت ارز دولتی حذف شدند

ارزیابی ریسک کسب و کارهای اینترنتی پیش از ارائه درگاه ممکن شد

تصویب بودجه ساخت ۱۷ مدرسه در سال جاری

بانک مرکزی نرخ کالاها را اعلام کرد

روند صعودی قیمت طلا ادامه دارد

مدیران ادارات نظارت ارز و بین الملل منصوب شدند

رازهـای مهـار اولیـن شوک ارزی

ایست دلار در ماه هفتم

اخبار پربازدید