نشست مدیرعامل پست‌بانک با رؤسای ممتاز

۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵کد خبر: 213808
خسرو فرحی مدیرعامل و غلامحسین صباغی عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران به‌همراه مدیران حوزه امور شعب و بازاریابی، ۲۴ دی‌ماه سال جاری نشست صمیمی با رؤسای شعب بانک برگزار کردند.

به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)،دکتر فرحی در این نشست گفت: خوشبختانه مجموعه بانک دارای انضباط مالی و اداری خوبی است و این ویژگی باید استمرار یابد.
وی افزود: در سال‌های اخیر پست بانک موفقیت‌های بزرگی داشته که اخذ مجوز باجه‌های بانکی از بانک مرکزی، یکسان‌سازی نرم افزارها، تعیین بانک بعنوان بانک عامل و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و بانک عامل تسهیلات اشتغالزائی صندوق توسعه ملی و همچنین به‌عنوان بانک کارگزاری بانک مرکزی بخشی از این موفقیت‌هاست و یقین داریم که این موفقیت‌ها نتیجه تلاش و پشتکار واحدهای اجرائی در پیگیری و همراهی با برنامه‌های کلان بانک بوده است.
مدیرعامل زمان باقی‌مانده تا پایان سال را فرصتی طلائی برای برداشتن گام‌های بزرگ جهت رونق بیشتر بانک دانست و گفت: با پایان یافتن عملیات انتقال داده‌ها به نرم افزار جدید در روزهای اخیر عملاً مشکلات شعب درخصوص برنامه‌های نرم افزاری برطرف می شود و با استفاده از نرم افزار توانمند موجود، فرصت پیش آمده ازطریق منابع صندوق توسعه ملی و انگیزه ای که با افزایش کارمزد باجه‌های بانکی فراهم گردیده می‌توان امسال را به سال رونق و درآمدزائی بانک تبدیل کرد.
وی دغدغه‌های شعب درخصوص نرم افزارها و محدودیت‌های موجود را دغدغه شبانه روزی مدیران عالی بانک دانست و گفت: نیروهای اجرائی پست بانک از متعهدترین و پرتلاش‌ترین نیروهای موجود در سطح سازمان‌ها و نظام بانکی هستند و امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب و تلاش همکاران، شاهد درخشش بیشتر پست بانک در عرصه اقتصاد کشور، رونق بیشتر خدمات و رسیدن کارکنان بانک به جایگاه شایسته آنان باشیم.
همچنین در ابتدای این نشست محمود شیردل مدیر امور شعب و بازاریابی، روند برنامه های ارزیابی عملکرد شعب را تشریح کرد و سپس علیرضا پورحسین مدیرکل امور شعب و مناطق آزاد برنامه‌های بانک جهت تغییر روش ارزیابی عملکرد شعب را تبیین کرد و گفت: ارزیابی عملکرد شعب بصورت گفتمانی و تعیین شاخص‌های ارزیابی با همفکری رؤسای شعب، برنامه ای مؤثر برای منطقی کردن ارزیابی‌ها و لحاظ نمودن نظرات واحدهای اجرایی در برنامه های بانک است.
پورحسین افزود: درحال حاضر پست بانک ایران از نیروی انسانی خوب و بادانشی برخوردار است و اگر این دانش با خرد جمعی توأم گردد آینده ای بسیار شکوفا برای بانک رقم خواهد خورد .
وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با ایجاد اتاق فکر و تبادل نظر بین کارکنان بتوانیم فضای بانک را به یک فضای یادگیرنده تبدیل کنیم.
گفتنی است: در این نشست 19 رئیس شعب ممتاز پست بانک نیز با مطرح کردن مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شعب، راهکارهای ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به مشتریان بانک را ارائه و مدیرعامل نیز راهکارها و برنامه‌ها را برای رفع مسائل مطرح شده تشریح کردند.


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید



آخرین اخبار

نسخه دلار و یورو پیچیده شد

پیش فروش بیش از ۹۶ هزار سکه

موافقت مجلس با افزایش حقوق این گروه‌ها

بانک مهر اقتصاد در جمع برترین ها قرار گرفت

پیش بینی قیمت سکه تا شب عید

ریزش قیمت سکه و دلار در بازار آزاد

کاهش۱.۶ دلاری قیمت طلا

بیمه ابزاری برای تحقق عدالت اجتماعی

بخشودگی وجه التزام‌ بدهکاران بانک‌انصار

سیف: آرامش به بازار ارز بازگشت

جریانی که به ضرر بانک‌ها تمام می شود!

شرحی بر فساد سیستماتیک

رونمایی از اولین ارز رمزنگار اسلامی جهان

بانک‌ها چقدر به شرکت‌های دانش‌بنیان وام دادند؟

اعلام مشمولان نهایی سهام عدالت

رابطه متقابل بازار سرمایه و اقتصاد

شانس حضور در جام جهانی با "تیم ملی، پشتیبان تیم ملی"

عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات

اعطای نشان زرین شهرت و اعتبار به بانک مهر اقتصاد

اختصاص ۳۵۰ میلیارداز شخص ثالث به محکومان

موسسه نور، "بانک" می شود

دولت به بانک مرکزی چقدر بدهکار است؟

۸۵ درصد چک‌های مبادله‌ای وصول شد

بیمه آسیا رتبه اول را کسب کرد

انتقال حساب‌های درآمدی استان‌ها به بانک مرکزی

مدرسه بانک پارسیان در فشافویه هوشمندسازی شد

بانک ایران زمین استخدام می کند

بانک سامان در سرپل‌ذهاب مدرسه می سازد

برگزاری قرعه کشی طرح تکریم ۲ بانک ملت

ورودبانک مرکزی به بازار باعث رانت می‌شود