نشست مدیرعامل پست‌بانک با رؤسای ممتاز

۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵کد خبر: 213808
خسرو فرحی مدیرعامل و غلامحسین صباغی عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران به‌همراه مدیران حوزه امور شعب و بازاریابی، ۲۴ دی‌ماه سال جاری نشست صمیمی با رؤسای شعب بانک برگزار کردند.

به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)،دکتر فرحی در این نشست گفت: خوشبختانه مجموعه بانک دارای انضباط مالی و اداری خوبی است و این ویژگی باید استمرار یابد.
وی افزود: در سال‌های اخیر پست بانک موفقیت‌های بزرگی داشته که اخذ مجوز باجه‌های بانکی از بانک مرکزی، یکسان‌سازی نرم افزارها، تعیین بانک بعنوان بانک عامل و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و بانک عامل تسهیلات اشتغالزائی صندوق توسعه ملی و همچنین به‌عنوان بانک کارگزاری بانک مرکزی بخشی از این موفقیت‌هاست و یقین داریم که این موفقیت‌ها نتیجه تلاش و پشتکار واحدهای اجرائی در پیگیری و همراهی با برنامه‌های کلان بانک بوده است.
مدیرعامل زمان باقی‌مانده تا پایان سال را فرصتی طلائی برای برداشتن گام‌های بزرگ جهت رونق بیشتر بانک دانست و گفت: با پایان یافتن عملیات انتقال داده‌ها به نرم افزار جدید در روزهای اخیر عملاً مشکلات شعب درخصوص برنامه‌های نرم افزاری برطرف می شود و با استفاده از نرم افزار توانمند موجود، فرصت پیش آمده ازطریق منابع صندوق توسعه ملی و انگیزه ای که با افزایش کارمزد باجه‌های بانکی فراهم گردیده می‌توان امسال را به سال رونق و درآمدزائی بانک تبدیل کرد.
وی دغدغه‌های شعب درخصوص نرم افزارها و محدودیت‌های موجود را دغدغه شبانه روزی مدیران عالی بانک دانست و گفت: نیروهای اجرائی پست بانک از متعهدترین و پرتلاش‌ترین نیروهای موجود در سطح سازمان‌ها و نظام بانکی هستند و امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب و تلاش همکاران، شاهد درخشش بیشتر پست بانک در عرصه اقتصاد کشور، رونق بیشتر خدمات و رسیدن کارکنان بانک به جایگاه شایسته آنان باشیم.
همچنین در ابتدای این نشست محمود شیردل مدیر امور شعب و بازاریابی، روند برنامه های ارزیابی عملکرد شعب را تشریح کرد و سپس علیرضا پورحسین مدیرکل امور شعب و مناطق آزاد برنامه‌های بانک جهت تغییر روش ارزیابی عملکرد شعب را تبیین کرد و گفت: ارزیابی عملکرد شعب بصورت گفتمانی و تعیین شاخص‌های ارزیابی با همفکری رؤسای شعب، برنامه ای مؤثر برای منطقی کردن ارزیابی‌ها و لحاظ نمودن نظرات واحدهای اجرایی در برنامه های بانک است.
پورحسین افزود: درحال حاضر پست بانک ایران از نیروی انسانی خوب و بادانشی برخوردار است و اگر این دانش با خرد جمعی توأم گردد آینده ای بسیار شکوفا برای بانک رقم خواهد خورد .
وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با ایجاد اتاق فکر و تبادل نظر بین کارکنان بتوانیم فضای بانک را به یک فضای یادگیرنده تبدیل کنیم.
گفتنی است: در این نشست 19 رئیس شعب ممتاز پست بانک نیز با مطرح کردن مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شعب، راهکارهای ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به مشتریان بانک را ارائه و مدیرعامل نیز راهکارها و برنامه‌ها را برای رفع مسائل مطرح شده تشریح کردند.


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید



آخرین اخبار

واکنش بانک مرکزی به تحریم «سیف»

پرداخت سپرده‌های تا سقف یک میلیارد تومان موسسات مالی

همکاری ۶۰ بانک کارگزار خارجی با بانک شهر

اعلام برندگان مسابقه"نامه‌ای به معلم خوبم"

معرفی شعب برگزیده بیمه دانا در سال ۹۶

مهمترین مانع افزایش قیمت طلا

بانک مرکزی: ارز شرکت‌های هواپیمایی تامین می‌شود

شرایط وام‌دهی را در بانک ملی شما مشخص کنید!

اقدامات بانک ملی در حوزه خدمات آموزش

بازدید سفیر لبنان از موزه بانک ملی

زوجین 2 بار می‎توانند وام مسکن بگیرند

این کشورهادر حال کنار گذاشتن دلار هستند

روش جدید دلالان برای فروش ارز در بازار

ریزش ۲۰هزار تومانی سکه/دلارتکان نخورد

بانک‌ها از تراکنش‌های اینترنتی کارمزد می‌گیرند

نحوه نوبت دهی در مراکز تامین اجتماعی

وضعیت بانک‌های متخلف مشخص شد

صرافی ها مرکز انحصاری خدمات نیستند

ایران چک ها، بدون درج مهر شعبه هم معتبرند

دانشجویان به بانک ملت ایده بدهند، جایزه بگیرند

نرخ دلار ۴۲۰۰ تومانی ثابت نخواهد ماند

تعطیلی صرافی‌ها از اشتباهات دولت بود

منتظر گرانی طلا باشید

نرخ ارز و جزئیات فراموش‌شده

بازار ارز، مسکن را گران کرد

سود سپرده‌های موسسه "ثامن" کم شد

تصمیم جدید ارزی دولت درراه است

افت ۲۰۰ دلاری قیمت جهانی طلا

مشارکت بانک پارسیان در خروج از اقتصاد تک محصولی

تسلط دلار بر اقتصاد ایران کاهش می یابد