نشست مدیرعامل پست‌بانک با رؤسای ممتاز

۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵کد خبر: 213808
خسرو فرحی مدیرعامل و غلامحسین صباغی عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران به‌همراه مدیران حوزه امور شعب و بازاریابی، ۲۴ دی‌ماه سال جاری نشست صمیمی با رؤسای شعب بانک برگزار کردند.

به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)،دکتر فرحی در این نشست گفت: خوشبختانه مجموعه بانک دارای انضباط مالی و اداری خوبی است و این ویژگی باید استمرار یابد.
وی افزود: در سال‌های اخیر پست بانک موفقیت‌های بزرگی داشته که اخذ مجوز باجه‌های بانکی از بانک مرکزی، یکسان‌سازی نرم افزارها، تعیین بانک بعنوان بانک عامل و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و بانک عامل تسهیلات اشتغالزائی صندوق توسعه ملی و همچنین به‌عنوان بانک کارگزاری بانک مرکزی بخشی از این موفقیت‌هاست و یقین داریم که این موفقیت‌ها نتیجه تلاش و پشتکار واحدهای اجرائی در پیگیری و همراهی با برنامه‌های کلان بانک بوده است.
مدیرعامل زمان باقی‌مانده تا پایان سال را فرصتی طلائی برای برداشتن گام‌های بزرگ جهت رونق بیشتر بانک دانست و گفت: با پایان یافتن عملیات انتقال داده‌ها به نرم افزار جدید در روزهای اخیر عملاً مشکلات شعب درخصوص برنامه‌های نرم افزاری برطرف می شود و با استفاده از نرم افزار توانمند موجود، فرصت پیش آمده ازطریق منابع صندوق توسعه ملی و انگیزه ای که با افزایش کارمزد باجه‌های بانکی فراهم گردیده می‌توان امسال را به سال رونق و درآمدزائی بانک تبدیل کرد.
وی دغدغه‌های شعب درخصوص نرم افزارها و محدودیت‌های موجود را دغدغه شبانه روزی مدیران عالی بانک دانست و گفت: نیروهای اجرائی پست بانک از متعهدترین و پرتلاش‌ترین نیروهای موجود در سطح سازمان‌ها و نظام بانکی هستند و امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب و تلاش همکاران، شاهد درخشش بیشتر پست بانک در عرصه اقتصاد کشور، رونق بیشتر خدمات و رسیدن کارکنان بانک به جایگاه شایسته آنان باشیم.
همچنین در ابتدای این نشست محمود شیردل مدیر امور شعب و بازاریابی، روند برنامه های ارزیابی عملکرد شعب را تشریح کرد و سپس علیرضا پورحسین مدیرکل امور شعب و مناطق آزاد برنامه‌های بانک جهت تغییر روش ارزیابی عملکرد شعب را تبیین کرد و گفت: ارزیابی عملکرد شعب بصورت گفتمانی و تعیین شاخص‌های ارزیابی با همفکری رؤسای شعب، برنامه ای مؤثر برای منطقی کردن ارزیابی‌ها و لحاظ نمودن نظرات واحدهای اجرایی در برنامه های بانک است.
پورحسین افزود: درحال حاضر پست بانک ایران از نیروی انسانی خوب و بادانشی برخوردار است و اگر این دانش با خرد جمعی توأم گردد آینده ای بسیار شکوفا برای بانک رقم خواهد خورد .
وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با ایجاد اتاق فکر و تبادل نظر بین کارکنان بتوانیم فضای بانک را به یک فضای یادگیرنده تبدیل کنیم.
گفتنی است: در این نشست 19 رئیس شعب ممتاز پست بانک نیز با مطرح کردن مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شعب، راهکارهای ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به مشتریان بانک را ارائه و مدیرعامل نیز راهکارها و برنامه‌ها را برای رفع مسائل مطرح شده تشریح کردند.




» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید



آخرین اخبار

طلا و سکه ارزان شد

باز کردن حساب پشتیبان نفعی ندارد

افزایش تراکنش‌های اینترنتی بانک صادرات

چهار عامل افزایش ۷ درصدی قیمت سکه

احتمال تغییر سود سپرده‌های ماه‌شمار

قیمت دلار به۱۱۵۴۰تومان رسید

طلای جهانی ارزان‌تر می‌شود ؟؟

زمان واریز عیدی کارمندان و بازنشستگان

رقم احتمالی عیدی کارمندان؛۹۳۲ هزار تومان

بانک کارگشایی ۳۶۰۸میلیارد ریال وام داد

راه‌اندازی کانال مالی ایران و سوئیس

وام ۸۰ هزار میلیاردی یک ابربدهکار به دولتی‌ها

توضیحاتی درباره قطع اینترنت و الزام انتقال سرور

کاهش شتاب رشد قیمت مسکن

افزایش سرمایه بانک‌ها کلید خورد

افزایش نقدشوندگی بازار سرمایه در دستورکار

روسیه پنجمین دارنده بزرگ ذخایر طلای جهان

تاکید برخی بانکها بر پرداخت سود ۲۰درصدی

افتتاح حساب ۱۸ درصدی در یکی از بانک ها

بی اطلاعی مشتریان از نحوه سود ماه شمار

صعود دلار متوقف شد

سرقت ناموفق از بانک+عکس

ثبت شماره شبا در سامانه سهام عدالت

برنامه بانک مرکزی برای صنعت پرداخت

راه نجات مسکن از رکود

حذف ۲ صفر

حال ناخوش اقتصاد جهان

سقوط تورم ماهانه مسکن

نوآوری موسسه ملل در بانکداری الکترونیک

سپرده‌های بانک سپه از یک هزار هزار میلیارد ریال عبور کرد