باید خدمات بانکداری الکترونیک را ارتقاء دهیم

۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۹/۲۰کد خبر: 210258
نشست هم اندیشی مدیران و روسای شعب بانک مهر اقتصاد استان ایلام با حضور معاونین فن آوری اطلاعات و ارتباطات، مالی و مشاور مدیر عامل بانک برگزار شد.

به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)، سید مهدی حسینی – معاون فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک - در این نشست با بیان اینکه بانک ها باید به سمت ارائه خدمات نوین حرکت کنند، گفت: امروزه برای موفقیت در جلب مشتریان نیازمند توسعه خدمات در حوزه بانکداری الکترونیک هستیم.

حسینی استفاده از پایانه های فروشِ فن آوا، آپ و به کارگیری 60  هزار دستگاه کارتخوانِ آسان پرداخت را در توسعه افزایش خدمات نوین بسیار با اهمیت توصیف کرد و ابراز داشت: باید کارمزدهای جدید نیز در جریان تراکنش های فن آوری نوین لحاظ شود.
معاون فن آوری اطلاعات بانک با تشریح سیاست ها و راهکارهای این معاونت در عرصه خدمات نوین بانکداری الکترونیک گفت: صنعت IT تنها شامل خدمات پشتیبانی نیست بلکه استراتژی موثری برای رسیدن به سودآوری و بهره وری در بانک می باشد.
در ادامه، محسن داود آبادی - معاون مالی بانک - نیز در این نشست ارتقای سودآوری و بهره وری را از راهبردهای اصلی بانک عنوان کرد و گفت: همه کارکنان باید در مسیر اهداف تعیین شده برای ارتقای سودآوری و کاهش زیان حرکت کنند.
معاون مالی بانک خاطر نشان کرد: نرخ بازدهی مصارف، درآمد قطعی حاصل از نرخ تسهیلات، وجه التزام، مصارف و قیمت تمام شده پول باید مورد توجه قرار گیرد.
منصور شیخ الاسلامی - مشاور مدیر عامل بانک – نیز در این نشست بر ضرورت بکارگیری خدمات الکترونیکی در سیستم بانکی تاکید کرد و گفت: امروزه با توجه به خدمات بسیار متنوع از سوی رقبا، ضرورت دارد که بیشترین بازدهی را از خدمات الکترونیکی داشته باشیم.
وی ادامه داد: بنگاه های اقتصادی و موسسات اعتباری در شرایط کنونی  برای رسیدن به سوددهی پایدار به سه عامل مهم رضایت مشتری، رابطه نظام مند و بازاریابی قدرتمند نیازمند هستند.
مشاور مدیر عامل بانک اظهار کرد: باید در حوزه مشتری مداری تعامل اثر بخشِ خود را با مشتریان بیشتر کرد و با به کارگیری ابزارها و خدمات جدید در حوزه بازاریابی زمینه جذب و نگهداشت آنان را فراهم نمود.
شیخ الاسلامی با بیان اینکه سیاست های تبلیغاتی و اطلاع رسانی باید به روز و منطبق با خدمات نوین باشد، افزود: می توان با رابطه صمیمی و نظام مند زمینه تداومِ ارتباط دو سویه را فراهم کرد.
مشاور مدیر عامل بانک بر ضرورت استفاده از توان و ظرفیت همیاران روابط عمومی تاکید کرد و گفت: به نظر می رسد در حوزه همیاران روابط عمومی نیازمند اقدامات و فعالیت بیشتری هستیم .
افشار نادری - رئیس اداره امور شعب استان ایلام - نیز در ابتدای این نشست گزارشی از روند فعالیت های بانک در استان ارائه کرد و گفت: بانک مهر اقتصاد استان ایلام توانسته است با برنامه ریزی های لازم در مسیر اهداف و برنامه های راهبردی بانک حرکت کند و خوشبختانه اقدامات مناسبی در حوزه زیرساختی در استان انجام شده است.
گفتنی است مدیران عالی بانک در سفر به استان ایلام از شعب مرکزی، ولیعصر، سیدالشهدا(ع) و آیت اله حیدری شهر ایلام بازدید کردند، همچنین دو تیم از کارشناسان حوزه IT بانک نیز با سفر به دیگر شهرستان های استان از نزدیک در جریان نحوه زیرساخت های بانکداری نوین در شعب قرار گرفتند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید



آخرین اخبار

دلاردر صرافی ها ۶۰ تومان گران شد/جدول

نخستین بانک خصوصی به تاپ پیوست

اصلاح مالیات بر ارزش افزوده طلا

برگزاری یک همایش ملی با حمایت بانک انصار

کارنامه‌ وام‌دهی بانک قرض الحسنه مهر

دلار رکود ۴۵ هزار ریالی را ثبت کرد

اخذ مالیات از سپرده‌گذاران بانکی بد‌ترین تصمیم است

ضرورت نظارت بانک مرکزی بر فعالیت صرافی‌ها

بنیه مالی موسسات بیمه تضعیف شد

اجرای ۶ طرح صنعتی با وام بانک صنعت

شاخص دردی ماه چه قدر رشد کرد؟

شگرد جدید سوء استفاده از حساب بانکی

سقف جدید معافیت مالیاتی تعیین شد

پرداخت سود قطعی اوراق مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس

نقش بانک مرکزی در تنظیم بازار ارز

رازهای پشت‌پرده موسسات غیرمجاز

طلا به ۱۴۴۰ دلار خواهد رسید

تقویت ارزش دلار به ضرر طلا است

بانک ملی ۱۸۵ هزار فقره وام ازدواج پرداخت کرد

افت بیت کوین به نفع طلا خواهد بود

رشد واردات طلای هند در سال ۲۰۱۷

عرضه قطره‌چکانی دلار به صراف‌های منتخب

دلار رسما ۴ نرخی شد

چین قوانین بانکی را سخت تر می‌کند

چالش‌ افشا و گزارشگری ریسک در بانک‌ها

اجاره بها تا ابتدای تابستان ۹۷ ثابت می ماند

اقتصاد سیاسی غیرمجازها

دورنمای بازار ارز

دولت و موسسات غیرمجاز

حل مشکل حساب‌های ایرانی در چین