مدیر ناحیه دو موسسه اعتباری دربازید های خود مطرح کرد

اولویت "ثامن" جذب منابع و کاهش مطالبات

۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۹/۲۵کد خبر: 179264
مدیر ناحیه دو موسسه اعتباری ثامن تلاش بیشتر در جذب منابع و عدم ایجاد مطالبات معوق با توجه به فضای رقابتی موجود را ضروری عنوان کرد و خواستار تلاش همه کارکنان در قالب برنامه‌ریزی مدون و تقسیم‌کار مناسب شد.

به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)،مصطفی ذوالقدر در بازدیدهای جداگانه از شعب سرپرستی‌های گلستان، مازندران و سیستان و بلوچستان با کارکنان صف و ستاد، روسای شعب و دوایر در جلساتی حاضر و با آنان به گفتگو پرداخت.
وی با تأکید بر هوشمندی کارکنان و بخصوص روسای شعب درزمینه سودآوری و بهره‌وری گفت: هر شعبه به‌عنوان یک واحد مستقل اقتصادی است که باید در تمامی شاخص‌های منابع، مصارف، و مطالبات عملکرد مناسب داشته باشد.
مدیر ناحیه دو، اعتبارسنجی درست را در کاهش مطالبات معوق حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: فرم‌های تسهیلاتی دقیقاً تکمیل و از سامانه اعتبارسنجی استفاده و از پرداخت تسهیلات خانوادگی، زنجیره‌ای و متقابل خودداری شود.
ذوالقدر با تاکید بر اهمیت پیگیری مطالبات تصریح کرد: مهار مطالبات معوق موجب وارد نشدن آسیب به سازمان و سایر بخش‌های آن می‌شود.
وی خواستار استفاده همکاران از روش‌های خلاقانه برای وصول مطالبات شد و افزود: جابجایی همکاران از یک شعبه‌ به شعبه‌ای دیگر، نباید بهانه و دستاویزی برای عدم توفیق در کاستن از حجم معوقات باشد.
وی در ادامه مدیران جدید را ادامه‌دهنده و تکمیل‌کننده راه مدیران سابق دانست و افزود: هدف نهایی مجموعه ثامن تبدیل‌شدن به بانک است که این مهم در سایه تلاش همکاران محقق می‌شود.
مدیر ناحیه دو با تأکید بر سرلوحه قرار دادن نظم و مدیریت زمان در کارهای روزانه، اضافه کرد: بکوشیم از حالت وظیفه گرا خارج شویم و در عوض رویکرد هدف‌گرا و افق گرا داشته باشیم.
ذوالقدر بابیان این‌که تلاش کنیم منافع سازمانی را بر منافع شخصی ترجیح دهیم، خواستار توجه بیشتر همکاران به اصل مشتری مداری شد و گفت: ثامن ازنظر مشتری مداری زبانزد سیستم بانکی است و این امتیاز بزرگی در عرصه رقابت بانکی است.
وی با تأکید بر اهمیت حفظ مشتریان قدیمی تصریح کرد: یک بانکدار موفق فردی است که با تسلط به مهارت‌های بازاریابی و بهره‌گیری از ارتباطات انسانی مؤثر، مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل و سپس به مشتریان دائمی تبدیل کند.
وی با تاکید بر تسلط کارکنان بر دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های صادره افزود:  باید برای ارتباط مؤثر با مشتریان برنامه‌ریزی‌شده و برای حفظ آنان تلاش کنیم، در غیر این صورت رقبا گوی سبقت را از ما خواهند ربود.
وی با تأکید بر وجود هدف و نظم به‌عنوان دو عامل مهم برای کسب موفقیت در شعب اظهار داشت: از جلسات داخلی به‌صورت هدفمند بهره‌برداری و از آن به‌عنوان ابزاری مناسب برای ایجاد نظم، مطالعه بخشنامه اطلاعیه‌ها و فرازهای حسابرسی، مرور اهداف و تقسیم‌کار روزانه استفاده کنید.
وی همچنین ادامه داد: راه رسیدن به اهداف سازمانی چابکی، هدفمند کردن حرکات و تدبیر است. باید بکوشیم به‌موازات تغییرات ایجادشده نقاط قوتمان را شناسایی و ضعف‌هایمان را به فرصت تبدیل کنیم.
ذوالقدر در خاتمه از روسای شعب خواست با تشکیل جلسات راهبردی در شعب در راستای اهداف تعیین‌شده به‌صورت گروهی و جمعی برنامه‌ریزی کرده هدف تعیین کنند تا میزان دست‌یابی به اهداف مشخص شود.




» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید



آخرین اخبار

پرورش اکوسیستم فین‌تک

فروش سکه درصرافی‌ها متوقف شد!

تحلیل تکنیکال از روند قیمت جهانی طلا

بانک رفاه بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال ضمانتنامه صادر کرد

قیمت سکه قابل پیش بینی نیست

بانک سینا در پیام رسان های داخلی

چرا یورو جایگزین دلار شد؟

جلسه ارزی میراث فرهنگی و بانک مرکزی

سارقان عابربانک‌های تهران دستگیر شدند

یوروی ۲ نرخی جایگزین دلار شد

معامله‌گران حقیقی سکه آتی محدود شدند

اظهارنظر درباره واگذاری ۲ شرکت‌ بیمه‌ای

سیف دلایل التهابات بازار ارز را توضیح داد

کاهش قیمت انواع سکه/ افت نرخ یورو و پوند

اتباع خارجی چگونه ارز خود را تبدیل کنند؟

تلاش تهران و مسکو برای حذف دلار از مبادلات

نحوه دریافت بن‌کارت‌های خرید نمایشگاه کتاب

راهبردهای اصلی بانک مهر اقتصاد

دلارهای پنهان در بالشت ها رو می‌شود

تعیین نرخ سود سپرده ارزی در دست بانک‌ها

پیش فروش سکه برقرار است

بانک ملی، یاری‌رسان دولت در طرح‌های اشتغال‌زا

رییس جمهور: ارز کاغذی را با هواپیما می‌آوردیم

جدید ترین پیش بینی از روند قیمت طلا

تسهیلات مضاعف برای خانه های وام دار

انتصاب سرپرست اداره کل حقوقی بانک دی

کلاه شرعی بر سر قراردادهای جدید بانکی!

وجود بازار آزاد ارز به صلاح نیست

یورو و پوند ارزان شد/ دلار تکان نخورد

رکورد تاریخی سکه ثبت شد