مدیر ناحیه دو موسسه اعتباری دربازید های خود مطرح کرد

اولویت "ثامن" جذب منابع و کاهش مطالبات

۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۹/۲۵کد خبر: 179264
مدیر ناحیه دو موسسه اعتباری ثامن تلاش بیشتر در جذب منابع و عدم ایجاد مطالبات معوق با توجه به فضای رقابتی موجود را ضروری عنوان کرد و خواستار تلاش همه کارکنان در قالب برنامه‌ریزی مدون و تقسیم‌کار مناسب شد.

به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)،مصطفی ذوالقدر در بازدیدهای جداگانه از شعب سرپرستی‌های گلستان، مازندران و سیستان و بلوچستان با کارکنان صف و ستاد، روسای شعب و دوایر در جلساتی حاضر و با آنان به گفتگو پرداخت.
وی با تأکید بر هوشمندی کارکنان و بخصوص روسای شعب درزمینه سودآوری و بهره‌وری گفت: هر شعبه به‌عنوان یک واحد مستقل اقتصادی است که باید در تمامی شاخص‌های منابع، مصارف، و مطالبات عملکرد مناسب داشته باشد.
مدیر ناحیه دو، اعتبارسنجی درست را در کاهش مطالبات معوق حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: فرم‌های تسهیلاتی دقیقاً تکمیل و از سامانه اعتبارسنجی استفاده و از پرداخت تسهیلات خانوادگی، زنجیره‌ای و متقابل خودداری شود.
ذوالقدر با تاکید بر اهمیت پیگیری مطالبات تصریح کرد: مهار مطالبات معوق موجب وارد نشدن آسیب به سازمان و سایر بخش‌های آن می‌شود.
وی خواستار استفاده همکاران از روش‌های خلاقانه برای وصول مطالبات شد و افزود: جابجایی همکاران از یک شعبه‌ به شعبه‌ای دیگر، نباید بهانه و دستاویزی برای عدم توفیق در کاستن از حجم معوقات باشد.
وی در ادامه مدیران جدید را ادامه‌دهنده و تکمیل‌کننده راه مدیران سابق دانست و افزود: هدف نهایی مجموعه ثامن تبدیل‌شدن به بانک است که این مهم در سایه تلاش همکاران محقق می‌شود.
مدیر ناحیه دو با تأکید بر سرلوحه قرار دادن نظم و مدیریت زمان در کارهای روزانه، اضافه کرد: بکوشیم از حالت وظیفه گرا خارج شویم و در عوض رویکرد هدف‌گرا و افق گرا داشته باشیم.
ذوالقدر بابیان این‌که تلاش کنیم منافع سازمانی را بر منافع شخصی ترجیح دهیم، خواستار توجه بیشتر همکاران به اصل مشتری مداری شد و گفت: ثامن ازنظر مشتری مداری زبانزد سیستم بانکی است و این امتیاز بزرگی در عرصه رقابت بانکی است.
وی با تأکید بر اهمیت حفظ مشتریان قدیمی تصریح کرد: یک بانکدار موفق فردی است که با تسلط به مهارت‌های بازاریابی و بهره‌گیری از ارتباطات انسانی مؤثر، مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل و سپس به مشتریان دائمی تبدیل کند.
وی با تاکید بر تسلط کارکنان بر دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های صادره افزود:  باید برای ارتباط مؤثر با مشتریان برنامه‌ریزی‌شده و برای حفظ آنان تلاش کنیم، در غیر این صورت رقبا گوی سبقت را از ما خواهند ربود.
وی با تأکید بر وجود هدف و نظم به‌عنوان دو عامل مهم برای کسب موفقیت در شعب اظهار داشت: از جلسات داخلی به‌صورت هدفمند بهره‌برداری و از آن به‌عنوان ابزاری مناسب برای ایجاد نظم، مطالعه بخشنامه اطلاعیه‌ها و فرازهای حسابرسی، مرور اهداف و تقسیم‌کار روزانه استفاده کنید.
وی همچنین ادامه داد: راه رسیدن به اهداف سازمانی چابکی، هدفمند کردن حرکات و تدبیر است. باید بکوشیم به‌موازات تغییرات ایجادشده نقاط قوتمان را شناسایی و ضعف‌هایمان را به فرصت تبدیل کنیم.
ذوالقدر در خاتمه از روسای شعب خواست با تشکیل جلسات راهبردی در شعب در راستای اهداف تعیین‌شده به‌صورت گروهی و جمعی برنامه‌ریزی کرده هدف تعیین کنند تا میزان دست‌یابی به اهداف مشخص شود.


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید



آخرین اخبار

اختلاس ۵۰۰ میلیاردی از صرافی بانک دی

امکان نظارت بر بیت کوین وجود ندارد

سهم استان قم از تسهیلات بانک صنعت

شبکه بانکی در مرکز تهاجمات دشمنان

بررسی وضعیت ۳تعاونی در کمیسیون اقتصادی

آینده پول مجازی در ایران چه خواهد بود؟

مدیر بیمارستان بانک ملی منصوب شد

پست جدید عضو هیات مدیره بانک ملی

حضور بیمه آسیا در نمایشگاه پژوهش و فنآوری

انتصاب جدید در بانک ایران زمین

حمله هکرها به عابربانک‌های جهان

چشم انداز قیمت طلا از دیدگاه تحلیلگران

رشد طلا در آستانه نشست فدرال رزرو

تهدید جایگاه دلار با بیت کوین

رشد قیمت دلار و افت پوند بانکی/جدول

ساخت ۱۳ مدرسه در برنامه بانک ملی

نقدی بر راه‌اندازی بانک تخصصی فرهنگیان

بانک صنعت و معدن به «پات» پیوست

تبعات دریافت مالیات از سپرده‌های بانکی

توافق سه کشور برای حذف دلار

بانک مرکزی صندوق اعانه‌ نباشد

یزد رتبه نخست پرداخت تسهیلات بانک ملی

رونمایی از ۲ طرح بانک قرض‌الحسنه مهر

خبری از ارز تک نرخی نیست

حمایت از محیط زیست در نظام بانکی

پرونده غیرمجازها تا آخر آذر بسته می شود

افزایش کاذب بیت کوین بدون پشتونه واقعی!

۱.۵ میلیون فقره چک پاس نشد

واکنش به نرخ نامناسب دلار در بودجه ۹۷

ضرر خریداران در حراجی سکه!